Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Valsts ieņēmumu dienesta rīkojums Nr. 2111

Rīgā 2002.gada 11. novembrī

Par kārtību, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu, izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana, pārskatu aizpildīšana un pārbaude

Saskaņā ar 2001.gada 22.novembra likumu "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" un Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumiem Nr.153 "Noteikumi par izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu veidlapu paraugiem un izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu iesniegšanas kārtību" nosaku:

1. Apstiprināt "Kārtību, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu, izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana, pārskatu aizpildīšana un pārbaude".

2. Atzīt par spēku zaudējušu Valsts ieņēmumu dienesta 2000.gada 28.janvāra rīkojumu Nr.82 "Par izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšanas metodiku un pārskatu iesniegšanas kārtību".

3. Rīkojumu un ar šo rīkojumu apstiprināto "Kārtību, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu, izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana, pārskatu aizpildīšana un pārbaude" publicēt laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektors A.Sončiks

 

Kārtība, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu, izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana, pārskatu aizpildīšana un pārbaude

I. Vispārīgie noteikumi

1. "Kārtība, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu, izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana, pārskatu aizpildīšana un pārbaude" izstrādāta saskaņā ar likumu "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli", likumu "Par izlozēm un azartspēlēm", Ministru kabineta 2000.gada 19.decembra noteikumiem Nr.435 "Izložu un azartspēļu organizēšanas un uzturēšanas uzraudzības un kontroles kārtība" un Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumiem Nr.153 "Noteikumi par izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu veidlapu paraugiem un izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu iesniegšanas kārtību" (turpmāk - Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumi Nr.153).

2. Izložu un azartspēļu nodokli aprēķina, maksā un pārskatus par aprēķināto izložu un azartspēļu nodokli iesniedz uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības), kas likumā noteiktajā kārtībā saņēmuši speciālu atļauju (licenci) izložu un azartspēļu organizēšanai un uzturēšanai.

 

II. Paziņojuma iesniegšanas kārtība par izložu un azartspēļu organizēšanas uzsākšanu

3. Valsts mēroga izlozes organizētājs paziņojumu par izlozes uzsākšanu reģistrē Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) teritoriālajā iestādē vai VID Lielo nodokļu maksātāju pārvaldē (turpmāk - LNMP), kur tas reģistrējies kā nodokļu maksātājs.

4. Vietējā mēroga izlozes vai vietējā mēroga vienreizējas izlozes organizētājs paziņojumu par izlozes organizēšanas uzsākšanu:

4.1. reģistrē VID teritoriālajā iestādē vai VID LNMP, kur tas reģistrējies kā nodokļu maksātājs;

4.2. reģistrē VID teritoriālajā iestādē, kuras darbības teritorijā tiek organizēta izloze;

4.3. iesniedz pašvaldībā, kuras teritorijā tiek organizēta izloze.

5. Azartspēļu organizētājs par azartspēļu automātu vai iekārtu uzstādīšanu vai demontāžu paziņo Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijai saskaņā ar Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas 2001.gada 7.septembra instrukciju "Instrukcija par kārtību, kādā veicama informācijas iesniegšana par azartspēļu automātu un iekārtu uzstādīšanu vai demontāžu" (Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas 2001.gada 7.septembra rīkojums Nr.28 "Par instrukciju"). Instrukcijas 8.punkts nosaka, ka azartspēļu organizētāja sniegtā informācija par azartspēļu automāta vai iekārtas uzstādīšanu vai demontāžu azartspēļu organizēšanas vietā vienlaikus kalpo arī kā paziņojums Valsts ieņēmumu dienestam.

6. Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija nodod Valsts ieņēmumu dienesta centrālajam aparātam operatīvo informāciju par katra azartspēļu automāta vai iekārtas uzstādīšanu vai demontāžu, par juridiskajām personām, kuras organizē azartspēles, un par juridiskajām vai fiziskajām personām, kuru telpās uzstādīts vai demontēts azartspēļu automāts vai iekārta. Valsts ieņēmumu dienesta centrālais aparāts nodrošina iespēju autorizētiem lietotājiem saņemt šo informāciju ik dienas. Informāciju uzskaita VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP, kur azartspēļu organizētājs reģistrējies kā nodokļu maksātājs.

 

III. Izložu un azartspēļu nodokļa aprēķināšana

7. Izložu un azartspēļu nodokli aprēķina un maksā latos un santīmos.

8. Izložu nodokli par valsts un vietējā mēroga izlozēm un momentloterijām aprēķina katru mēnesi no biļešu realizācijas ieņēmumiem.

9. Azartspēļu nodokli par katra spēļu automāta katru spēles vietu un spēles galdu katrā azartspēļu tiešās norises vietā aprēķina katru mēnesi, ieskaitot mēnesi, kurā spēļu automāts vai spēles galds uzstādīts vai demontēts kā vienu divpadsmito daļu no noteiktās gada nodokļa likmes. Nodokli aprēķina arī par multispēles iekārtas katru terminālu, pie kura var izdarīt likmes un saņemt laimestu, kā arī par katru ruletes rotējošai iekārtai pievienoto spēles galdu:

9.1. katrai norises vietai speciālajā budžetā un pašvaldības budžetā iemaksājamo azartspēļu nodokli aprēķina, izmantojot šādas formulas:

speciālajā budžetā - N = (L : 12) x 0,75;

pašvaldības budžetā - N = (L : 12) x (D : Dk) x 0,25, kur

N - par spēļu automātu vai iekārtu aprēķinātais azartspēļu nodoklis azartspēļu norises vietā;

L - spēļu automāta vai iekārtas gada nodokļa likme;

D - dienu skaits kalendāra mēnesī, kurās spēļu automāts vai iekārta darbojusies konkrētā azartspēļu norises vietā (konkrētā pašvaldībā). Ja spēļu automāts vai iekārta vienas dienas laikā tiek demontēta no vienas azartspēļu norises vietas un uzstādīta citā azartspēļu norises vietā, tad šo dienu ieskaita pie tās azartspēļu norises vietas, kurā spēļu automāts tiek uzstādīts;

Dk - kopējais dienu skaits kalendārajā mēnesī, kurās spēļu automāts vai iekārta darbojusies;

9.2. ja kalendāra mēneša laikā spēļu automāts vai spēles galds tiek pārvietots uz citu azartspēļu tiešās norises vietu, attiecīgajā mēnesī azartspēļu nodokļa pašvaldības budžetā iemaksājamā daļa aprēķināma proporcionāli par katru azartspēļu tiešās norises vietu.

10. Azartspēļu nodokli no bingo spēles, totalizatora vai derībām aprēķina katru mēnesi no katras azartspēļu norises vietas kā vienu divpadsmito daļu no gada nodokļa likmes. Par totalizatora un derību norises vietu uzskatāma totalizatoru vai derības organizējošā uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) juridiskā adrese.

11. Veiksmes spēlei pa tālruni azartspēļu nodokli aprēķina katru mēnesi, un tas ir 10 procenti no spēles organizēšanas ieņēmumiem. Organizēšanas ieņēmumi ir uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) ienākumi, kas iegūti, organizējot veiksmes spēli pa tālruni, neatņemot no tiem izmaksātos laimestus. Par veiksmes spēles pa tālruni norises vietu uzskatāma veiksmes spēles pa tālruni organizējošā uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) juridiskā adrese.

 

IV. Izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu aizpildīšana

12. Izložu un azartspēļu organizētājs 15 dienu laikā pēc ceturkšņa beigām iesniedz VID teritoriālajā iestādē vai VID LNMP, kur tas reģistrējies kā nodokļu maksātājs, izložu un azartspēļu nodokļa pārskatus par aprēķināto izložu un azartspēļu nodokli pārskata ceturksnī, uzrādot informāciju par katru mēnesi.

13. Pārskatā par aprēķināto azartspēļu nodokli no azartspēļu automātiem un iekārtām (sk. Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumu Nr.153 1.pielikumu) norāda:

13.1. 2.ailē - azartspēļu automāta (iekārtas) identifikācijas numuru (identifikācijas numurs ir speciāla azartspēļu automāta (iekārtas) reģistrācijas zīme, ko piešķir Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija un paliek nemainīgs visā azartspēļu automāta (iekārtas) ekspluatācijas laikā). Azartspēļu automāta (iekārtas) identifikācijas numuru pārskatā katru mēnesi norāda tikai vienu reizi un pie tā norāda visas azartspēļu norises vietas, kurās šī iekārta mēneša laikā ekspluatēta;

13.2. 3.ailē - azartspēļu automāta (iekārtas) veidu, ko apzīmē ar burtu un skaitli:

13.2.1. burts apzīmē azartspēļu automāta (iekārtas) veidu:

A - videospēles un mehāniskie automāti (azartspēļu automāts);

E - rulete (cilindriskā spēle);

F - kāršu un kauliņu spēles galdi;

13.2.2. skaitlis norāda azartspēļu automāta (iekārtas) spēles vietu skaitu vai ruletes rotējošai iekārtai pievienoto spēles galdu skaitu;

13.2.3. burts bez skaitļa nozīmē, ka uzstādītā iekārta ir ar standartaprīkojumu un ar vienu spēles vietu vai vienu spēles galdu, piemēram, A - azartspēļu automāts ar vienu spēles vietu; A4 - azartspēļu automāts ar četrām spēles vietām; E2 - ruletes rotējošā iekārta ar diviem spēles galdiem;

13.3. 4.ailē - azartspēļu automāta (iekārtas) ekspluatācijas adresi;

13.4. 5.ailē - administratīvās teritorijas kodu, kurā darbojies azartspēļu automāts (iekārta) atbilstoši Administratīvi teritoriālajam klasifikatoram;

13.5. 6.ailē - azartspēļu automāta (iekārtas) nodokļa gada likmi. Ja azartspēļu automātam ir vairākas spēles vietas vai ruletes rotējošai iekārtai ir pievienoti vairāki spēles galdi, likmi reizina ar azartspēļu automāta spēles vietu skaitu vai ruletes rotējošai iekārtai pievienoto spēles galdu skaitu;

13.6. 7.ailē - datumu kalendāra mēnesī, kuros azartspēļu automāts (iekārta) darbojies konkrētā norises vietā;

13.7. 8.ailē - dienu skaitu kalendāra mēnesī, kurās azartspēļu automāts (iekārta) darbojies konkrētā norises vietā, ja azartspēļu automātu (iekārtu) vienas dienas laikā demontē no vienas azartspēļu norises vietas un uzstāda citā, šo dienu ieskaita pie tās azartspēļu norises vietas, kurā azartspēļu automāts (iekārta) tiek uzstādīts;

13.8. 9.ailē - kopējo dienu skaitu kalendāra mēnesī, kurās azartspēļu automāts (iekārta) darbojies;

13.9. 10.ailē - aprēķināto azartspēļu nodokli, piemērojot šīs kārtības 9.1.apakšpunktā minēto formulu;

13.10. katrai norises vietai pa budžetiem maksājamo nodokli sadala:

13.10.1. 75 procentu apmērā speciālajā budžetā;

13.10.2. 25 procentu apmērā proporcionāli dienu skaitam tai pašvaldībai, kuras teritorijā azartspēļu automāts (iekārta) kalendāra mēneša laikā uzstādīts un/vai darbojas.

 

Piemērs.

a) Azartspēļu automāti (A2) kalendāra mēnesī nemainīgi atrodas Cēsīs.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls (600 x 2) : 12 x 0,75 = Ls 75,00;

- Cēsu budžetā Ls (600 x 2) : 12 x 0,25 = Ls 25,00.

b) Rulete ar pievienotiem diviem spēles galdiem (E2) kalendāra mēnesī nemainīgi atrodas Valmierā.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls (16 500 x 2) : 12 x 0,75 = Ls 2062,50;

- Valmieras budžetā Ls (16 500 x 2) : 12 x 0,25 = Ls 687,50.

c) Azartspēļu automāts (A) kalendāra mēnesī tiek pārvietots no vienas pašvaldības uz otru.

01.-05.jūlijā - Rīgas Vidzemes priekšpilsētā ir 5 dienas;

08.-14.jūlijā - Jēkabpilī ir 6 dienas;

14.-27.jūlijā - Aizkrauklē ir 14 dienas.

Kopā ir 25 dienas.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls 600 : 12 x 0,75 = Ls 37,50;

- Rīgas budžetā Ls (600 : 12) x (5 dienas : 25 dienas) x 0,25 = Ls 2,50;

- Jēkabpils budžetā Ls (600 : 12) x (6 dienas : 25 dienas) x 0,25 = Ls 3,00;

- Aizkraukles budžetā Ls (600 : 12) x (14 dienas : 25 dienas) x 0,25 = Ls 7,00.

14. Pārskatā par aprēķināto azartspēļu nodokli no bingo, totalizatora un derībām (sk. Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumu Nr.153 2.pielikumu) norāda:

14.1. 2.ailē - azartspēļu norises vietas adresi. Par totalizatora un derību norises vietu uzskatāma totalizatoru vai derības organizējošā uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) juridiskā adrese;

14.2. 3.ailē - administratīvās teritorijas kodu, kur tiek rīkota azartspēle, atbilstoši Administratīvi teritoriālajam klasifikatoram;

14.3. 4. - 9.ailei - azartspēļu skaitu - bingo zālē atbilstoši vietu skaitam, totalizators vai derības;

14.4. 10. - 15.ailei - azartspēļu nodokļa gada likmi;

14.5. 16.ailē - aprēķināto azartspēļu nodokli. Azartspēļu nodokli aprēķina katru mēnesi kā vienu divpadsmito daļu no nodokļa gada likmes neatkarīgi no darba dienu skaita;

14.6. katrai norises vietai pa budžetiem maksājamo nodokli sadala:

14.6.1. 75 procentu apmērā speciālajā budžetā;

14.6.2. 25 procentu apmērā no bingo spēles tās pašvaldības budžetā, kuras teritorijā tiek organizēta azartspēle, vai 25 procentu apmērā no totalizatora vai derībām pašvaldības budžetā pēc azartspēļu organizētāja juridiskās adreses.

 

Piemērs.

d) Bingo (līdz 300 vietām) spēles zāle darbojas Rīgas Centra rajonā pilnu kalendāro mēnesi.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls 22 000 : 12 x 0,75 = Ls 1 375,00;

- Rīgas budžetā Ls 22 000 : 12 x 0,25 = Ls 458,33.

e) Totalizatora organizētājs reģistrēts Jūrmalā un strādājis no1.-28.jūlijam.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls 30 000 : 12 x 0,75 = Ls 1 875,00;

- Jūrmalas budžetā Ls 30 000 :12 x 0,25 = Ls 625,00.

15. Pārskatā par aprēķināto azartspēļu nodokli no veiksmes spēles pa tālruni (sk. Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumu Nr.153 3.pielikumu) norāda:

15.1. 2.ailē - Latvijā reģistrēta telekomunikāciju operatora nosaukumu, kura pakalpojumi veiksmes spēlē tiek izmantoti (LMT, Lattelekom u.c.);

15.2. 3.ailē - izmantotā tālruņa numuru;

15.3. 4.ailē - nodokļa likmi procentos;

15.4. 5.ailē - uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) veiksmes spēles pa tālruni organizēšanas ieņēmumus, kuri gūti, organizējot spēli, neatņemot no tiem izmaksātos laimestus;

15.5. 6.ailē - aprēķināto azartspēļu nodokli;

15.6. katrai norises vietai pa budžetiem maksājamo nodokli sadala:

15.6.1. 75 procentu apmērā speciālajā budžetā;

15.6.2. 25 procentu apmērā pašvaldības budžetā pēc azartspēļu organizētāja juridiskās adreses.

 

Piemērs.

f) Uzņēmējsabiedrība SIA "Veiksme", kas reģistrēta Liepājā, jūlija mēnesī rīko veiksmes spēles pa tālruni, izmantojot telekomunikāciju operatora LMT pakalpojumus. SIA "Veiksme" norēķinu kontā pārskata mēnesī ieskaitītie ieņēmumi no LMT ir Ls 12 500,00.

Aprēķinātais nodoklis mēnesī:

- specbudžetā Ls (12 500 x 10 %) x 0,75 = Ls 937,50;

- Liepājas budžetā Ls (12 500 x 10 %) x 0,25 = Ls 312,50.

16. Vietējā mēroga izložu nodokļa pārskatā (sk. Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumu Nr.153 4.pielikumu) norāda:

16.1. 2. un 3.ailē - Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas izsniegtās speciālās atļaujas (licences) numuru un datumu;

16.2. 4.ailē - tās administratīvās teritorijas kodu, kurā tiek organizēta izloze, atbilstoši Administratīvi teritoriālajam klasifikatoram;

16.3. 5.ailē - izlozes vai momentloterijas nosaukumu, kas veidojas no izlozes organizēšanas vietas un pasākuma nosaukuma;

16.4. 6.ailē - nodokļa likmi procentos;

16.5. 7.ailē - ieņēmumus no biļešu realizācijas, kuriem jāatbilst pārdoto biļešu skaitam, reizinātam ar biļetes cenu. Pārdoto biļešu skaits nedrīkst būt lielāks par izlozes vai momentloterijas noteikumos apstiprināto skaitu, un biļešu cena nedrīkst atšķirties no izlozes vai momentloterijas noteikumos apstiprinātās cenas;

16.6. 8.ailē - aprēķināto izložu nodokli;

 

Piemērs.

g) SIA "Nieks" jūlija mēnesī organizējusi momentloterijas dažādos svētkos un sabiedriskajos pasākumos.

- no 16. līdz 7.jūlijam Valmierā Amatnieku dienās, ieņēmumi no biļešu realizācijas ir 180,00 lati;

- no 23. līdz 24.jūlijam Cēsīs Alus svētkos, ieņēmumi no biļešu realizācijas ir 200,00 lati;

- no 29. līdz 31.jūlijam Rīgā, Vērmanes dārzā, Ziedu svētkos, ieņēmumi no biļešu realizācijas ir 300,00 lati.

Aprēķinātais vietējā mēroga izložu nodoklis jūlija mēnesī:

- Valmieras budžetā Ls 180 x 10 % = Ls 18,00;

- Cēsu budžetā Ls 200 x 10 % = Ls 20,00;

- Rīgas budžetā Ls 300 x 10 % = Ls 30,00.

Kopā aprēķinātais nodoklis pašvaldību budžetos ir 68,00 lati.

17. Valsts mēroga izložu nodokļa pārskatā (sk. Ministru kabineta 2002.gada 9.aprīļa noteikumu Nr.153 5.pielikumu) norāda:

17.1. 2.un 3.ailē - Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas izsniegtās speciālās atļaujas (licences) numuru un datumu;

17.2. 4.ailē - izlozes vai momentloterijas nosaukumu saskaņā ar izsniegto speciālo atļauju (licenci);

17.3. 5.ailē - nodokļa likmi procentos;

14. 6.ailē - ieņēmumus no biļešu realizācijas (pārdoto biļešu skaits, reizināts ar biļetes cenu). Pārdoto biļešu skaits nedrīkst būt lielāks par izlozes vai momentloterijas noteikumos apstiprināto skaitu un biļešu cena nedrīkst atšķirties no izlozes vai momentloterijas noteikumos apstiprinātās cenas;

17.5. 7.ailē - aprēķināto izložu nodokli;

 

Piemērs.

h) Akciju sabiedrība "ABC" jūlija mēnesī organizē valsts mēroga izlozes un momentloterijas.

- Skaitļu loterija "2 no 10", ieņēmumi no biļešu realizācijas ir 10 000,00 lati;

- momentloterija "Lielā zivs", ieņēmumi no biļešu realizācijas ir 5 000,00 lati.

Aprēķinātais valsts mēroga izložu nodoklis jūlija mēnesī:

- skaitļu loterija "2 no 10" - Ls 10 000,00 x 8 % ir 800,00 lati;

- momentloterija "Lielā zivs" - Ls 5 000,00 x 10 % ir 500,00 lati.

Kopā aprēķinātais nodoklis speciālajā budžetā ir 1300 lati.

 

V. Izložu un azartspēļu nodokļa pārskatu pārbaude

18. VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP, kur uzņēmums (uzņēmējsabiedrība) reģistrējies kā nodokļu maksātājs, pārbauda izložu un azartspēļu nodokļa aprēķina pareizību, aprēķinātā nodokļa sadali pa budžetiem un noteiktā termiņā un pilnā apmērā nomaksātā nodokļa pareizību par katru pārskata perioda mēnesi atsevišķi.

19. Pārskatā par aprēķināto azartspēļu nodokli no azartspēļu automātiem un iekārtām uzrādīto informāciju VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP salīdzina ar Finansu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas nodoto informāciju par katra azartspēļu automāta un iekārtas uzstādīšanu vai demontāžu.

20. Ja izložu un azartspēļu organizētājs ir slēpis ar nodokli apliekamo objektu vai sniedzis nepatiesas ziņas, VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP saskaņā ar normatīvajiem aktiem bezstrīda kārtībā piedzen valsts pamatbudžetā visu par objektu maksājamā nodokļa summu, kā arī soda naudu 100 procentu apmērā no šīs summas, bet ja minētie pārkāpumi triju kalendāro gadu laikā tiek atkārtoti, tad sods ir 250 procentu apmērā.

21. Ja uzņēmums (uzņēmējsabiedrība) ir nokavējis nodokļa samaksas termiņu, tad par katru nokavēto dienu tiek aprēķināta nokavējuma nauda piecu procentu apmērā no laikā nenomaksātās summas. Nokavējuma nauda jāsāk aprēķināt ar katra mēneša 16.datumu par iepriekšējā mēnesī nenomaksāto nodokļa summu. Ja termiņš ir nokavēts ilgāk par 30 dienām, VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP aptur uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) darbību izložu vai azartspēļu organizēšanā un ierosina anulēt speciālo atļauju (licenci).

22. Informāciju par ieskaitītajām summām pašvaldības budžetā sadalījumā pa uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP saņem no pašvaldībām, kuru teritorijā organizētas izlozes un azartspēles.

23. VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP nepieciešamības gadījumā pieprasa izložu un azartspēļu nodokļa maksājumu apliecinošus dokumentus no uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām).

24. Pēc pašvaldības rakstiska pieprasījuma VID teritoriālā iestāde vai VID LNMP nosūta pārskatos uzrādīto informāciju.

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par kārtību, kādā tiek veikta paziņojuma iesniegšana par izložu un azartspēļu organizēšanas .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Valsts ieņēmumu dienests Veids: rīkojums Numurs: 2111Pieņemts: 11.11.2002.Stājas spēkā: 11.11.2002.Zaudē spēku: 23.04.2004.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 167, 15.11.2002.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Tiesību akti, kuriem maina statusu
68408
11.11.2002
85
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"