Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Ekonomikas ministrijas ieteikumi Nr.2540-28-1

Rīgā 2006.gada 9.maijā

Kvalitātes un specifisko vērtēšanas kritēriju piemērošana atklātā projektu iesniegumu konkursa "Kultūras un vēstures mantojuma efektīva izmantošana tūrisma attīstībā" projektu iesniegumu vērtēšanas ietvaros

Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 72.panta pirmās daļas 2.punktu

1. Ieteikumi nosaka vienotas prasības, kas jāievēro vērtēšanas komisijas locekļiem un vērtēšanas ekspertiem, veicot Vienotā programmdokumenta 1.prioritātes "Līdzsvarotas attīstības veicināšana" 1.pasākuma "Vides infrastruktūras un tūrisma uzlabošana" 5.aktivitātes "Kultūras un vēstures mantojuma efektīva izmantošana tūrisma attīstībā" atklātā projektu iesniegumu konkursa projektu iesniegumu (turpmāk tekstā - projekta iesniegums) vērtēšanu atbilstoši Ministru kabineta 24.01.2006. noteikumu Nr.73 "Noteikumi par atklātā projektu iesniegumu konkursa "Kultūras un vēstures mantojuma efektīva izmantošana tūrisma attīstībā" vadlīnijām" 13.pielikumā noteiktajiem projektu kvalitātes un specifiskajiem vērtēšanas kritērijiem (turpmāk tekstā - kvalitātes un specifiskie vērtēšanas kritēriji), ar mērķi nodrošināt tiesiskās noteiktības un tiesiskās paļāvības principu projektu iesniegumu vērtēšanas procesā.

2. Ieteikumu 1.punktā minētā projektu iesniegumu vērtēšana notiek aizpildot ieteikumu pielikumā noteikta parauga veidlapu.

3. Sagatavojot vērtējumu par projekta iesniegumu, projekta iesnieguma vērtēšanas ekspertam vai vērtēšanas komisijas loceklim vispirms jāaizpilda ieteikumu pielikuma otrā sadaļa "Projekta iesnieguma vērtējums".

4. Ieteikumu pielikuma otrās sadaļas 1.-4.kvalitātes un specifiskā vērtēšanas kritērijā vērtējumā jāatzīmē atbilstošo aili (Jā/Nē).

5. Ieteikumu pielikuma otrās sadaļas 5.-18.kvalitātes un specifiskā vērtēšanas kritērija vērtējumā:

5.1. jāieraksta norādīto apgalvojuma punktu skaitu, ja projekts atbilst attiecīgajam apgalvojumam, un jānorāda vērtējuma pamatojums;

5.2. jāieraksta 0, ja projekts neatbilst attiecīgajam apgalvojumam, un jānorāda vērtējuma pamatojums.

6. Ja projekta iesniegumā netiek sniegta vērtēšanai nepieciešamā informācija, atbilstošais punkts vērtējams ar nulli, izņemot ieteikumu pielikuma otrās sadaļas 6.2.apakšpunktu.

7. Ja norādīta atšķirīga informācija projekta iesnieguma veidlapā vai tās pielikumos (projekta iesnieguma 1.-7.pielikums) un pavaddokumentos, par pareizo informāciju tiek uzskatīta tā, kas norādīta projekta iesnieguma veidlapā vai tās pielikumos (projekta iesnieguma 1.-7.pielikums).

8. Aizpildot veidlapu, jāpamato vērtējums katrā kvalitātes un specifiskajā vērtēšanas kritērijā un jāparāda, kurā vietā projekta iesniegumā atrodama informācija.

9. Balstoties uz ieteikumu pielikuma otrajā sadaļā "Projekta iesnieguma vērtējums" sniegto informāciju, jāaizpilda ieteikumu pielikuma pirmā sadaļa "Projekta iesnieguma vērtējuma kopsavilkums", vispirms norādot punktu skaitu, kas piešķirts katram kvalitātes un specifiskajam vērtēšanas kritērijam, pēc tam vērtējuma kopsavilkumu. Šajā sadaļā nedrīkst iekļaut informāciju, kas nav norādīta ieteikumu pielikuma otrajā sadaļā "Projekta iesnieguma vērtējums".

10. Pēc ieteikumu pielikuma pirmās un otrās sadaļas aizpildīšanas vērtēšanas ekspertam vai vērtēšanas komisijas loceklim, kurš aizpildīja formu, jāparakstās, norādot vārdu, uzvārdu, amatu un formas aizpildīšanas datumu.

Saskaņots ar Tieslietu ministriju 2006.gada 2.maijā.

Ekonomikas ministrs A.Štokenbergs



 

Pielikums

2006.gada 9.maija

Ekonomikas ministrijas ieteikumiem Nr.2540-28-1

Projekta iesniegums Nr. _____________________________,

________________________________________________________________________________

(nosaukums)G

I. Projekta iesnieguma vērtējuma kopsavilkums

Nr.

Kritērijs

1.

Projekta iesnieguma atbilstība Vienotā programmdokumenta un Programmas papildinājuma prioritātei, pasākumam un aktivitātei (t.i., projektā paredzēto aktivitāšu atbilstība)

Pamatojums:

2.

Projekta atbilstība strukturālās politikas horizontālajiem mērķiem (dzimumu līdztiesības veicināšana, ilgtspējīga attīstība, reģionālā attīstība un informācijas sabiedrības veicināšana)

Pamatojums:

3.

Projekta iesniegumā ir definēta un pamatota problēma, ko paredzēts risināt, realizējot projektu

Pamatojums:

4.

Projekta iesniegumā ir skaidri norādīts, kā tiks veikta projekta īstenošanas uzraudzība (t.sk. kvalitātes un izvēlētās mērķauditorijas apmierinātības izvērtēšanas sistēmas atbilstība)

Pamatojums:

5.

Projektā paredzēto jauno tūrisma produktu un pakalpojumu pamatojums

Pamatojums:

6.

Projekta ietekme uz tūrisma plūsmas pieaugumu

Pamatojums:

7.

Projekta ieguldījums sezonalitātes ietekmes samazināšanā

Pamatojums:

8.

Objekts iekļauts valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā

Pamatojums:

9.

Projekta atbilstība reģiona/pašvaldības attīstības plāna prioritātēm un saskaņa ar citiem projektiem šajā teritorijā.

Pamatojums:

10.

Organizācijas spēja ieviest un vadīt aktivitātes, kas atbilst pieteiktā projekta apjomam: projekta vadītāja/u kompetence, projekta vadībā iesaistītā tehniskā kapacitāte (ja nepieciešama), pieredze projektu finanšu un organizatoriskā vadībā atbilstoši projekta apjomam, skaidri norādīta projekta ieviešanā iesaistīto personu loma

Pamatojums:

11.

Organizācijas līdzšinējā pieredze tūrisma projektu īstenošanā

Pamatojums:

12.

Projektā plānotie pasākumi, laika grafiks, paredzēto darbu un aktivitāšu apraksts ir pamatots un atbilst projekta mērķiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Projektā norādīti rezultatīvie rādītāji/indikatori, kas attēlo projekta rezultātu un mērķu sekmīgu sasniegšanu. Norādīti iespējamie projekta sekmīgas īstenošanas riski, kā arī to novēršanas iespējas

Pamatojums:

13.

Projektā paredzēto publicitātes un mārketinga pasākumu kvalitāte un to orientācija uz Latvijas prioritārajiem tūrisma tirgiem

Pamatojums:

14.

Projektā paredzētas iespējas ar projekta aktivitātēm un rezultātiem iepazīstināt partnerus, citas pašvaldības un organizācijas, kas darbojas tūrisma jomā, sekmējot labas prakses pārņemšanu

Pamatojums:

15.

Pamatota pieteicēja spēja arī pēc Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma beigām turpināt projektu, t.i., spēja nodrošināt projekta mērķa auditoriju ar sasniegtajiem rezultātiem

Pamatojums:

16.

Projekta izdevumi, kā arī naudas plūsmas aprēķini, ir pamatoti un nepieciešami projekta īstenošanai. Organizācijai pieejamo finanšu līdzekļu avoti ir stabili

Pamatojums:

17.

Projekta sociāli-ekonomiskie ieguvumi un izmaksas (pārbaudīts analīzes jūtīgums pret izmaiņām pieņēmumos u.c.), alternatīvu vērtējums

Pamatojums:

18.

Projekta ietekme uz nodarbināto skaitu

Pamatojums:

 

II. Projekta iesnieguma vērtējums

1. Atbilstība Vienotajam programmdokumentam

Projekta iesniegums atbilst Vienotā programmdokumenta un Programmas papildinājuma prioritātei, pasākumam un aktivitātei

Vērtējuma pamatojums:

2. Atbilstība horizontālajiem mērķiem

Projekts atbilst strukturālās politikas horizontālajiem mērķiem (dzimumu līdztiesības veicināšana, ilgtspējīga attīstība, reģionālā attīstība un informācijas sabiedrības veicināšana)

Vērtējuma pamatojums:

3. Risināmā problēma

Projekta iesniegumā ir definēta un pamatota problēma, ko paredzēts risināt, realizējot projektu

Vērtējuma pamatojums:

4. Īstenošanas uzraudzība

Iesniegumā ir skaidri norādīts, kā tiks veikta projekta īstenošanas uzraudzība (t.sk. kvalitātes un izvēlētās mērķauditorijas apmierinātības izvērtēšanas sistēmas atbilstība)

Vērtējuma pamatojums:

5. Jaunā tūrisma produkta pamatojums

Kritērijs. Projektā paredzēto jauno tūrisma produktu un pakalpojumu pamatojums.

Ja projekta laikā tiek uzlabots jau esošais tūrisma produkts, tam piešķir punktus tikai par 5.2.sadaļu.

5.1. Projekta ietvaros tiek radīts jauns produkts

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekta ietvaros radītais produkts ir jauns, vēl nebijis produkts valsts mērogā

3

Projekta ietvaros radītais produkts ir jauns, vēl nebijis produkts projekta iesniedzējam vai tā partnerim, bet valsts mērogā šāda veida produkts jau ir pieejams

0.7

Vērtējuma pamatojums:

5.2. Projekta iesniegumā skaidri pamato produkta nepieciešamību

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Projekta iesniegumā ir pamatots, kāpēc projekts ir īstenojams tieši paredzētajā laikā un tieši šinī reģionā

1

Definēta tūristu mērķa grupa, pamatotas mērķa grupas vajadzības un projekts vērsts uz minētās tūristu mērķa grupas vajadzību apmierināšanu

1

Vērtējuma pamatojums:

6. Ietekme uz tūrisma plūsmu

Kritērijs. Projekta ietekme uz tūrisma plūsmas pieaugumu.

6.1. Esoša tūrisma objekta rekonstrukcija

Tiek atjaunots vai uzlabots jau esošs tūrisma objekts ar esošu tūrisma plūsmu

2

Vērtējuma pamatojums:

6.2. Tūristu skaita pieaugums

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekta rezultātā projekta īstenošanas teritorijā (republikas pilsētā un rajonā) tūristu skaits pieaugs relatīvi (attiecībā pret pašreizējo tūristu skaitu - projekta pieteicēja uzrādītais skaits vai statistikas dati par apkalpoto personu skaitu tūristu mītnēs republikas pilsētās un rajonos 2004.gadā) par:

a) vairāk kā 10%;

3

b) 5-10%;

2.5

c) zem 5%;

1.5

d) nepieaugs.

0

Piezīme. Ja projekta iesniegumā norādīts tūristu skaita pieaugums procentos, tiek ņemts šis skaitlis. Ja projekta iesniegumā ir rakstīts esošo un plānoto tūristu skaits, tad pieaugums tiek rēķināts no šiem datiem. Ja iesniegumā nav minēts tūristu skaita pieaugums vai esošais tūristu skaits, bet minēts plānotais tūristu skaits, tiek pieņemts, ka norādītais tūristu skaits ir projekta radīts, un attiecīgi tas tiek pieņemts par tūristu skaita pieaugumu.

Vērtējuma pamatojums:

7. Ieguldījums sezonalitātes mazināšanā

Kritērijs. Projekta ieguldījums sezonalitātes ietekmes samazināšanā.

7.1. Pasākumi sezonalitātes mazināšanai

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekts veicina tūrisma plūsmu arī rudens - pavasara periodā.

2

Projekta ietvaros veiktās investīcijas ir saistītas ar iekštelpu (arī tūrisma informācijas centru) attīstīšanu tūrisma vajadzībām

3

Vērtējuma pamatojums:

7.2. Uz sezonalitātes mazināšanu vērsti mārketinga pasākumi

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Projektā aprakstītie mārketinga/tūristu piesaistīšanas pasākumi ir vērsti uz sezonalitātes mazināšanu

1

Projektā aprakstītajiem mārketinga/tūristu piesaistīšanas pasākumiem paredzēts finansējums projektā

1

Vērtējuma pamatojums:

8. Valsts aizsargājamie kultūras pieminekļi

Kritērijs. Objekts iekļauts valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā.

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Objekts ir iekļauts valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā

5

Objekts nav iekļauts valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā

0

Vērtējuma pamatojums:

9. Atbilstība attīstības plāna prioritātēm un saskaņa ar citiem projektiem

Kritērijs. Projekta atbilstība reģiona/pašvaldības attīstības plāna prioritātēm un saskaņa ar citiem projektiem šajā teritorijā.

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Projektam ir parādīta sasaiste ar reģiona/pašvaldības attīstības plāna prioritātēm (ir minētas attīstības plāna prioritātes)

3

Projekts ir saistīts ar kādu citu projektu (gan ar pieteikuma formas 1.12.punktā minētiem projektiem, gan gadījumos, ja projekts tiek ieviests partnerībā (izņemot gadījumus, ja partneris nodrošina tikai finansējumu)) tajā pašā teritorijā, kā ietekmē pieteiktā projekta sasniegtie rezultāti būs labāki

2

Vērtējuma pamatojums:

10. Organizācijas resursi

Kritērijs. Organizācijas spēja ieviest un vadīt aktivitātes, kas atbilst pieteiktā projekta apjomam: projekta vadītāja/-u kompetence, projekta vadībā iesaistītā tehniskā kapacitāte (ja nepieciešama), pieredze projektu finanšu un organizatoriskā vadībā atbilstoši projekta apjomam, skaidri norādīta projekta ieviešanā iesaistīto personu loma.

10.1. Projekta vadītāja kvalifikācija

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Projekta vadītājam ir vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā

0.6

Projekta vadītājam ir vismaz 2 gadu pieredze projektu vadīšanā vai īstenošanā

0.7

Projekta vadītājam ir vismaz 2 gadu pieredze darbā tūrisma nozarē

0.7

Vērtējuma pamatojums:

10.2. Projektā iesaistīto personu kvalifikācija (izņemot projekta vadītāju)

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Projekta ieviešanā ir iesaistīta/-as persona/-as ar vismaz 2 gadu pieredzi finanšu jomā

0.9

Projekta ieviešanā ir iesaistīta/-as persona/-as ar vismaz 2 gadu pieredzi projektu vadīšanā vai īstenošanā

0.8

Projekta ieviešanā ir iesaistīta/-as persona/-as ar vismaz 2 gadu pieredzi darbā tūrisma nozarē

0.8

Vērtējuma pamatojums:

10.3. Materiāli tehniskais nodrošinājums

Projekta īstenošanai nepieciešamais materiāli tehniskais nodrošinājums (atbilstošas telpas, aprīkojums (biroja tehnika u.tml.)) ir pieejams, vai projekta iesniegumā skaidri pamatots, kā nepieciešamais materiāli tehniskais nodrošinājums tiks piesaistīts

0.5

Vērtējuma pamatojums:

11. Organizācijas līdzšinējā pieredze

Kritērijs. Organizācijas līdzšinējā pieredze tūrisma projektu īstenošanā.

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekta pieteicējs (organizācija) un/vai tās partneru organizācijas ir ieviesušas finanšu izteiksmē atbilstoša vai lielāka apjoma tūrisma projektus

5

Projekta pieteicējs (organizācija) un/vai tās partneru organizācijas ir ieviesušas tūrisma projektus

3

Projekta pieteicēja (organizācijas) un/vai tās partneru organizācijām nav pieredzes tūrisma projektu ieviešanā

0

Vērtējuma pamatojums:

12. Mērķu sasniegšana, laika grafiks, rezultatīvie rādītāji un riski

Kritērijs. Projektā plānotie pasākumi, laika grafiks, paredzēto darbu un aktivitāšu apraksts ir pamatots un atbilst projekta mērķiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Projektā norādīti rezultatīvie rādītāji/indikatori, kas attēlo projekta rezultātu un mērķu sekmīgu sasniegšanu. Norādīti iespējamie projekta sekmīgas īstenošanas riski, kā arī to novēršanas iespējas.

12.1. Aktivitāšu atbilstība mērķim

Visas projekta aktivitātes un darbi vērstas uz sasniedzamo mērķi

1.5

Vērtējuma pamatojums:

12.2. Laika grafiks

Projektā plānotās aktivitātes varēs īstenot plānotajā projekta īstenošanas laika grafikā

0.5

Vērtējuma pamatojums:

12.3. Rezultatīvie rādītāji

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projektā paredzētie rezultatīvie rādītāji ļaus spriest par projekta mērķu sekmīgu sasniegšanu

1.5

Projektā paredzētie rezultatīvie rādītāji neļaus pilnvērtīgi spriest par projekta mērķu sasniegšanu

0.5

Projektā nav paredzēti citi rezultatīvie rādītāji bez Vienotā programmdokumentā noteiktā indikatora IZN-1.1.-01, pēc kuriem iesniedzējorganizācija vērtēs projekta sekmes

0

Piezīme. Rezultatīvie rādītāji ļauj spriest par projekta mērķu sekmīgu sasniegšanu, ja projekta aktivitātes nodrošina auditējamo vērtību sasniegšanu, kas nodrošina projekta 1.14. punktā minēto rezultatīvo indikatoru sasniegšanu (izņemot Vienotā programmdokumentā noteikto indikatoru IZN-1.1.-01), kas savukārt sekmē projekta mērķu sasniegšanu.

Vērtējuma pamatojums:

12.4. Risku analīze

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekta pieteicējs norādījis vismaz divus no zemāk uzskaitītajiem (vai citiem nozīmīgiem) projekta īstenošanas riskiem un paredzējis, kā visus uzrādītos riskus samazināt:

1.5

- iepirkuma veikšanas problēmas (nav pieteikušies pietiekami daudz pretendentu, pretendenti neatbilst izvirzītajiem kritērijiem);

- nekvalitatīvi materiāli projekta īstenošanai;

- izvēlētie materiāli un aktivitātes neveicina projekta mērķu sasniegšanu;

- būvniecības darbu kavēšanās (ja piemērojams);

- izmaksu palielinājums;

- finansējuma trūkums;

- produkta pieprasījuma trūkums;

- pieredzes trūkums šādu projektu ieviešanā.

Norādīti nozīmīgākie projekta īstenošanas riski, bet nav norādīts, kā tos plānots samazināt

0.5

Nav norādīti projekta īstenošanas riski

0

Vērtējuma pamatojums:

13. Mārketinga pasākumi

Kritērijs. Projektā paredzēto publicitātes un mārketinga pasākumu kvalitāte un to orientācija uz Latvijas prioritārajiem tūrisma tirgiem.

13.1. Papildu mārketinga pasākumi

Paredzēti sekojoši mārketinga pasākumi papildus obligātajiem nosacījumiem, kas izriet no Vizuālās identitātes vadlīnijām (ja attiecīgais publicitātes pasākums atbilstoši projekta lielumam ir obligāts, tas netiek skaitīts kā papildus pasākums) un ir vērsti uz produkta mērķa tirgu:

- informācijas stends pie objekta, informācijas plāksne vai plakāti;

- publikācijas (preses relīzes, bukleti, informatīvi materiāli u.c.);

- informācijas pasākumi vai reklāmas kampaņa;

- interneta datu bāzes vai mājas lapas izveidošana ar informāciju tūristiem par projekta rezultātā iegūtajiem tūrisma produktu/-iem;

- darbs ar tūrisma aģentūrām, tūrisma informācijas centriem un citām organizācijām, kuru tiešais mērķis ir tūristu apkalpošana un informēšana.

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Paredzēti vismaz 3 no uzskaitītajiem vai citiem pasākumiem

1

Paredzēti vismaz 2 no uzskaitītajiem vai citiem pasākumiem

0.5

Vērtējuma pamatojums:

13.2. Mērķauditorijas sasniegšana, prioritārie tūrisma tirgi

Atzīmēt visas atbilstošās sadaļas.

Publicitātes un mārketinga pasākumi sasniegs mērķauditoriju tiešā veidā (norādītā pasākumu mērķauditorija saskan ar projekta mērķauditoriju) vai pastarpinātā veidā (piemēram, preses konference u.c.)

2

Minētajiem pasākumiem paredzēts finansējums projekta budžetā

1

Publicitātes un mārketinga pasākumi ir vērsti uz Latvijas augsti prioritāriem (Vācija, Somija, Zviedrija, Krievija, Igaunija, Lietuva un Lielbritānija), prioritārajiem (Dānija, Polija, Baltkrievija, Ukraina, Norvēģija, Nīderlande, Itālija, Spānija, Francija, Čehija, Slovākija, Turcija, Īrija, Šveice, Austrija) un perspektīviem (ASV, Japāna, Ķīna, Slovēnija, Balkānu reģiona valstis) tūrisma tirgiem

1

Vērtējuma pamatojums:

14. Labas prakses pārņemšana

Kritērijs. Projektā paredzētas iespējas ar projekta aktivitātēm un rezultātiem iepazīstināt partnerus, citas pašvaldības un organizācijas, kas darbojas tūrisma jomā, sekmējot labas prakses pārņemšanu.

Projektā minēti konkrēti informatīvi pasākumi (semināri, uzstāšanās pasākumos u.c.), kuros plānots ar projekta aktivitātēm un rezultātiem iepazīstināt citas organizācijas papildus 13. kritērijā minētajiem mārketinga pasākumiem, kas vērsti uz produkta mērķa tirgu

5

Vērtējuma pamatojums:

15. Projekta dzīvotspēja

Kritērijs. Pamatota pieteicēja spēja arī pēc Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma beigām turpināt projektu, t.i., spēja nodrošināt projekta mērķa auditoriju ar sasniegtajiem rezultātiem.

15.1. Sasniegto rezultātu finansējums

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekts būs dzīvotspējīgs pēc Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma beigām - skaitliski parādīts, ka projekta ieņēmumi segs uzturēšanas izmaksas vai nepieciešamās papildus investīcijas un, ja pastāv finansējuma iztrūkums, tā segšanai uzrādīti citi finanšu avoti (t.sk. biedrības un nodibinājumu dibināšanas līgumos norādītā summa, organizāciju gada pārskati ar vēsturiskajiem datiem, apliecinājumi, sponsori, partneru organizācijas, valsts budžets u.c.)

4

Paredzamā finansējuma iztrūkuma segšanai aprakstīti citi finanšu avoti, taču nav skaitliski pierādīts, ka tie būs pietiekoši

2

Nav aprakstīts, kā tiks segts prognozējamais finanšu iztrūkums

0

Vērtējuma pamatojums:

15.2. Rezultātu turpmāka attīstība

Ir parādīta projekta laikā sasniegto rezultātu turpmāka attīstība, t.sk. radot jaunus tūrisma produktus

1

Vērtējuma pamatojums:

16. Finanšu rādītāji

Kritērijs. Projekta izdevumi, kā arī naudas plūsmas aprēķini, ir pamatoti un nepieciešami projekta īstenošanai. Organizācijai pieejamo finanšu līdzekļu avoti ir stabili.

16.1. Projekta izdevumu pamatotība

Projekta izdevumi ir pamatoti, saistīti ar projektā paredzētā tūrisma produkta izstrādi un ir nepieciešami projekta mērķu sasniegšanai

2

Vērtējuma pamatojums:

16.2. Projekta naudas plūsma

Projekta iesniegumam ir pievienota naudas plūsmas analīze un tā sniedz priekšstatu par projekta ieguldījuma plānoto finansiālo atdevi

1

Vērtējuma pamatojums:

16.3. Izmaksu, ieņēmumu un turpmāko investīciju pamatojums

Finanšu aprēķinos parādītās projekta laikā gūto labumu radītās uzturēšanas izmaksas, ieņēmumi un pēc projekta īstenošanas plānotās turpmākās investīcijas ir pamatotas (t.sk. parādīta to struktūra un aprēķins), tās atbilst projektā sasniedzamo mērķu apjomam.

1

Vērtējuma pamatojums:

16.4. Stabili finanšu līdzekļu avoti

Projekta pieteicējam pieejamie finanšu līdzekļu avoti projekta īstenošanas laikā būs stabili - iesniegtas izziņas par finansējuma nodrošināšanu no avotiem (ja finansējumu nenodrošinās pats projekta pieteicējs) vai finansējums ir uzrādīts projekta pieteicēja plānotajos budžetos (ja finansējumu nodrošina pats projekta pieteicējs)

1

Vērtējuma pamatojums:

17. Sociāli-ekonomisko ieguvumu analīze, alternatīvas

Kritērijs. Projekta sociāli-ekonomiskie ieguvumi un izmaksas (pārbaudīts analīzes jūtīgums pret izmaiņām pieņēmumos u.c.), alternatīvu vērtējums.

17.1. Sociāli-ekonomiskie ieguvumi

Projekta iesniegumā ir izvērtēti projekta sociāli ekonomiskie ieguvumi (t.sk. palielināta tūrisma plūsma, radītas jaunas darba vietas un samazināta sezonalitātes ietekme), kā arī sniegtie dati ir pamatoti un atbilst projekta apjomam

1.5

Vērtējuma pamatojums:

17.2. Jūtīguma analīze

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Ir veikta projekta jūtīguma analīze, un tā dod pietiekamu priekšstatu par projekta dzīvotspējas un efektivitātes izmaiņām faktoru vērtības izmaiņu rezultātā

2

Ir veikta projekta jūtīguma analīze, tomēr, pamatojoties uz to, nevar spriest par projekta dzīvotspējas un efektivitātes izmaiņām faktoru vērtības izmaiņu rezultātā

1

Vērtējuma pamatojums:

17.3. Alternatīvas

Projekta iesniegumā apskatītas problēmas risināšanas alternatīvas un pamatots projektā paredzēto risinājumu pārākums pār citām alternatīvām

1.5

Piezīme. Punkti tiek piešķirti, ja projekta iesniegumā tiek apskatītas problēmas risināšanas alternatīvas, nevis iespējas - "investēt līdzekļus problēmas risināšanā" un alternatīva "problēmu nerisināt vispār".

Vērtējuma pamatojums:

18. Ietekme uz nodarbinātību

Kritērijs. Projekta ietekme uz nodarbināto skaitu.

Atzīmēt vienu atbilstošo sadaļu.

Projekta rezultātā tiks radītas jaunas darba vietas projekta pieteicēja organizācijā vai tā partneriem:

a) vairāk par 10 (ieskaitot) darbavietām;

5

b) 5 (ieskaitot) - 10 darbavietas;

3

c) zem 5 darba vietām;

1.5

d) projekts nerada jaunas darba vietas vai samazina esošo darba vietu skaitu.

0

Vērtējuma pamatojums:

Sagatavoja:

___________

Vārds Uzvārds

___________

Amats

___/___/2006

Datums

__________

Paraksts

Ekonomikas ministrs A.Štokenbergs

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kvalitātes un specifisko vērtēšanas kritēriju piemērošana atklātā projektu iesniegumu konkursa .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ekonomikas ministrija Veids: ieteikumi Numurs: 2540-28-1Pieņemts: 09.05.2006.Stājas spēkā: 24.05.2006.Zaudē spēku: 20.05.2009.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 79, 23.05.2006.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Izdoti saskaņā ar
135529
24.05.2006
137
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"