Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Rīgas dome

Noteikumi Nr.66

1996.gada 29.oktobrī

Rīgas ielu un transporta būvju aizsardzības noteikumi

Lietoto terminu skaidrojums

Transporta būves

- tilti, ceļa pārvadi,estakādes,tuneļi, caurtekas,nostiprinātas krastmalas.

Inženierkomunikācijas

- ūdensvada, gāzes un tehnoloģiskie cauruļu vadi, kanalizācija, siltumtrases, sakaru, elektrības un citi kabeļi un pārvadi.

Sarkanā līnija

- juridiski noteikta esoša vai projektēta zemes gabala plānā atzīmēta ielas vai inženierkomunikāciju koridora robeža.

Brauktuve

- ielas vai ceļa daļa, kas paredzēta transporta līdzekļu braukšanai.

Ietve

- ielas daļa, kas paredzēta gājējiem.

Ģeodēziskā kontrolkartēšana

- inženierkomunikāciju izbūves pārbaude dabā ar ģeodēziskiem paņēmieniem, izvietojuma salīdzināsana ar projektu un iezīmēšana topogrāfiskaja plānā.

Transporta būvju aizsardzības zona

- platība, kuras robežās neatkarīgi no sarkano līniju izvietojuma, veicot patvarīgu darbību, var tikt ietekmēta transporta būves drošība.

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Rīgas ielu un transporta būvju aizsardzības noteikumu uzdevums ir reglamentēt jebkura veida saimniecisko darbību pilsētas ielās, uz transporta būvēm un to tiešā tuvumā, lai nodrošinātu ielu un transporta būvju atbilstošu tehnisko stāvokli gājēju un transporta drošai satiksmei.

1.2. Noteikumi nosaka kārtību, kādā saskaņojami un veicami darbi Rīgas ielu sarkano līniju un transporta būvju aizsardzības zonu robežās, ja tie saistīti ar pazemes inženierkomunikāciju izbūvi, rekonstrukciju vai remontu, veicot ielu seguma uzlaušanu, rakšanas darbus un ielu konstrukcijas atjaunošanu pēc inženierkomunikāciju izbūves, kā arī būvdarbi, kuru laikā nepieciešams aizņemt ielas elementus, novietojot uz ietves, brauktuves, zaļajā zonā, pieturvietās u.c. pagaidu nožogojumus, sastatnes un mehānismus.

1.3.Noteikumi obligāti visām juridiskajām un fiziskajām personām, kas veic jebkura veida saimniecisko darbību Rīgas ielu sarkano līniju robežās un transporta būvju aizsardzības zonās.

1.4. Tiek noteiktas šādas transporta būvju aizsardzības zonas:

1.4.1. tiltiem un satiksmes pārvadiem:

- tilta vai satiksmes pārvada garenvirzienā 15 m platumā aiz balsta malējās konstrukcijas;

- šķērsvirzienā 10 m platumā, skaitot no tilta vai satiksmes pārvada malējo konstrukciju horizontālās projekcijas;

- 10 m platumā, skaitot no krasta balsta konusu saskares līnijas ar zemes virsmu;

- 10 m platumā, skaitot no tilta vai satiksmes pārvada uzbrauktuves uzbēruma nogāzes saskares līnijas ar zemes virsmu;

1.4.2. gājēju tuneļiem:

- 5 m platumā, skaitot no parapeta sieniņu ārējās konstrukcijas un kapņu augšējā pakāpiena;

1.4.3. nostiprinātām krastmalām:

- 10 m platumā sauszemes virzienā un 20 m platumā akvatorijas virzienā, skaitot no krasta līnijas.

1.5. Lai nodrošinātu Rīgas ielu un transporta būvju saglabāšanu sarkano liniju robežās un transporta būvju aizsardzības zonās, a i z l i e g t s:

- patvarīgi veikt jebkura veida būvdarbus un zemes darbus (rakšana, ielas seguma uzlaušana, urbumi, pāļu un cauruļu dzīšana), inženierkomunikāciju un cauruļvadu pieslēgumus vai izbūvi;

- patvarīgi aizņemt ielu un transporta būvju elementus, novietojot uz tiem sastatnes, sētas, būvmateriālus, dažādus mehānismus un iekārtas;

- uzlauzt jebkura veida jaunizbūvēto ielu brauktuvju segumu - 5 gadu laikā, ietvju segumu - 3 gadu laikā pēc to izbūves, izņemot avāriju likvidācijas darbus;

- patvarīgi paaugstināt vai pazemināt dzelzceļa pārbrauktuvju augstuma atzīmes;

- patvarīgi padziļināt upju gultni pie tiltiem un caurtekām;

- patvarīgi izbūvēt pieslēgumus pilsētas ielām;

- veikt darbības, kuru rezultātā var tikt bojāti, iznīcināti vai patvarīgi pārvietoti ielu vai transporta būvju elementi un satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi;

- piegružot, piesārņot vai aizsprostot brauktuvi, ietves, sadalošo joslu, zaļo zonu, transporta būves un to elementus;

- gatavot betonu, javu un bitumena maisījumus tieši uz brauktuves, ietves vai apstādījumos;

- sūknēt ūdeni tieši uz brauktuves un ietves;

- veikt transporta līdzekļu apkopi, kas var radīt vides piesārņojumu;

- braukt pa ielām ar kāpurķēžu tehniku vai citiem mehānismiem, kas var bojāt brauktuves segumu;

- bez saskaņošanas braukt pa Rīgas ielām un transporta būvēm ar transporta līdzekļiem un mehānismiem, kuru gabarīti vai kopējā faktiskā masa pārsniedz ielu un transporta būvju noteiktos parametrus.

1.6. Lai uzsāktu Rīgas ielu sarkano līniju robežās un transporta būvju aizsardzības zonās inženierkomunikāciju izbūvi, pieslēgumus ielām un remontu, kas saistīti ar ielas seguma uzlaušanu un zemes darbiem, kā arī būvdarbus, kuru laikā tiek aizņemti ielu un transporta būvju elementi, ir nepieciešams ar Rīgas Domes Pilsētas attīstības departamenta Arhitektūras pārvaldi (turpmāk - Arhitektūras pārvalde) saskaņots veicamo darbu projekts un atļauja šo darbu veikšanai.

Pieteikumus atļaujas saņemšanai izskata, darbu izpildes kārtību un termiņu nosaka Ielu un transporta būvju komisija, piedaloties ieinteresēto organizāciju pārstāvjiem, ņemot vērā tehniskajā dokumentācijā norādītos termiņus un vietējos apstākļus. Atļauja saņemama šajos noteikumos paredzētajā kārtībā. Veicamo darbu termiņu, satiksmes organizācijas, ielu seguma atjaunošanas kontrole ir maksas pakalpojumi. Maksa par šiem pakalpojumiem tiek noteikta saskaņā ar 1.pielikumu, ņemot vērā ielas kategoriju saskaņā ar 2.pielikumu.

1.7. Ja darbu veikšanai ir nepieciešams ierobežot vai slēgt transporta satiksmi, ir jāparedz, lai visi darbu veidi, kuri paredzēti inženierkomunikāciju izbūves titulsarakstā, transporta satiksmes slēgšanas vai ierobežošanas posmā tiktu izpildīti ar Ielu un transporta būvju komisiju saskaņotajā termiņā.

1.8. Šķērsojot maģistrālo ielu brauktuves, kur ir pazemes inženierkomunikācijas, izmantojams slēptais paņēmiens (caurduršana).

1.9. Šo noteikumu prasību ievērošanu un izpildi kontrolē Rīgas Domes Īpašuma departamenta Satiksmes pārvalde (turpmāk - Satiksmes pārvalde).

2. Ielu un transporta būvju komisija

2.1. Rīgas pilsētā Ielu un transporta būvju komisiju izveido Satiksmes pārvalde, iekļaujot komisijas sastāvā Arhitektūras pārvaldes, a/s "Ceļu pārvalde", Ceļu satiksmes drošības direkcijas, Rīgas pilsētas pašvaldības uzņēmumu - Tramvaju un trolejbusu pārvaldes, "Imanta" un "Tālava", SIA "Rīgas tilti", SIA "Rīgas luksofors" un Rīgas rajonu (priekšpilsētu) izpildinstitūciju pārstāvjus. Ielu un transporta būvju komisijas personālsastāvu apstiprina ar Rīgas Domes priekšsēdētāja rīkojumu.

2.2. Ielu un transporta būvju komisijas pienākumi un tiesības:

- izskatīt pieteikumus un projektus inženierkomunikāciju izbūvei un remontam, nožogojumu, sastatņu un citu konstrukciju novietošanai sarkano līniju robežās;

- izskatīt darbu organizācijas projektus, izteikt atzinumus par paredzēto darbu izpildes kārtību un termiņiem;

- noteikt darbu izpildes termiņus, darbu veikšanas secību un kārtību;

- izskatīt aktus par defektiem; pamatojoties uz šiem aktiem, pieņemt lēmumu par ielu seguma atjaunošanu;

- pieņemt lēmumu izsniegt vai atteikt atļauju darbu veikšanai;

- noteikt maksu gadījumos, kad ielas konstrukcijas atjaunošanas darbu kvalitāte varētu ietekmēt ielas tālāko ekspluatāciju un izraisīt seguma bojājumus vai deformāciju.

3. Ielu un pazemes inženierkomunikāciju izbūves,

rekonstrukcijas vai remonta koordinēšana

3.1. Ielu un laukumu labiekārtošanas darbi jāveic kompleksi ar pazemes inženierkomunikāciju izbūvi. To nodrošina koordinēts ielu izbūves, rekonstrukcijas vai kapitālā remonta uzdevums, kuru atbilstoši ielu un inženierkomunikāciju būves un remonta titulsarakstiem sastāda Satiksmes pārvalde.

3.2. Satiksmes pārvalde līdz 1.oktobrim izsūta visām organizācijām, kuru pārziņā ir inženierkomunikācijas, nākamajā gadā paredzētā ielu kapitālā un vidējā remonta plāna projektu.

3.3. Mēneša laikā 3.2.punktā minētajām organizācijām jāatsūta pieteikums par paredzētajiem darbiem.

3.4. Ielu izbūves, kapitālā un vidēja remonta plāns tiek apstiprināts Rīgas Domē, pieņemot Rīgas pilsētas budžetu un saskaņojot speciālā budžeta finansējumu.

Apstiprinātais plāns tiek nosūtīts visām organizācijām, kuru pārziņā ir inženierkomunikācijas.

3.5. Organizācijām, plānojot nākamā gada darbus, kas saistīti ar ielu seguma uzlaušanu un rakšanas darbiem, līdz 1. janvārim jāiesniedz Satiksmes pārvaldē būvējamo, rekonstruējamo vai remontējamo objektu saraksts un shēmas, norādot precīzas adreses, darbu apjomus un termiņus.

3.6. Pamatojoties uz saņemtajiem pieteikumiem, Satiksmes pārvalde izstrādā inženierkomunikāciju izbūves un remonta titulsarakstu, saskaņojot darbu izpildi ar ielu kapitālā un vidējā remonta plāniem.

3.7. Līdz 31.martam Satiksmes pārvalde izsūta visām ieinteresētajām organizācijām apstiprinātos remontējamo ielu sarakstus, informējot par darbu izpildes termiņiem. Visi pazemes inženierkomunikāciju izbūves un remonta darbi jāpabeidz līdz ielu izbūves vai remonta darbu sākumam.

4. Ielu un pazemes inženierkomunikāciju izbūves,

rekonstrukcijas vai remonta projekta saskaņošana

4.1. Ielu, pazemes inženierkomunikāciju un labiekārtojuma elementuizbūve, rekonstrukcija vai remonts jāveic atbilstoši Arhitektūras pārvaldē un tās noteiktajās ieinteresētajās organizācijās saskaņotajam projektam.

4.2. Projekts jāizstrādā, pamatojoties uz Rīgas Ģeodēziskā centra apstiprināto topogrāfisko plānu (ne vecāku par vienu gadu), kurā uzrādītas pazemes inženierkomunikācijas. Inženierkomunikāciju trases izvietojums un to piesaiste sarkanajām līnijām jāsaskaņo Arhitektūras pārvaldes Arhitektu un inženieru daļā.

4.3. Projekta izstrādes stadijā jāsaskaņo:

- koku izciršana vai atjaunošana - ar Rīgas pilsētas apstādījumu saglabāšanas komisiju;

- atklāto grāvju sistēmu saglabāšana vai likvidēšana - ar Rīgas pilsētas pašvaldība uzņēmumu "Rīgas dārzi un parki" un a/s "Ceļu pārvalde";

- māju nojaukšana - ar pazemes inženierkomunikāciju īpašniekiem un Rīgas Domes izpildinstitūcijām.

4.4. Ja ir izmaiņas inženierkomunikāciju trasē, tās jāsaskaņo Arhitektūras pārvaldē, kā arī citās ieinteresētajās organizācijās.

4.5. Ja rodas domstarpības par paredzētajām inženierkomunikāciju trasēm, galīgo lēmumu pieņem Rīgas Domes Pilsētas attīstības departamenta direktors.

4.6. Saskaņotais projekts ir spēkā divus gadus no tā saskaņošanas dienas.

5. Kārtība, kādā saņemama atļauja darbu veikšanai

5.1. Lai uzsāktu darbus, kas saistīti ar ielas seguma uzlaušanu vai ielas elementu aizņemšanu, ir jāsaņem atļauja, ko izsniedz Satiksmes pārvalde saskaņā ar Ielu un transporta būvju komisijas lēmumu un šo noteikumu prasībām.

5.2. Atļauja nepieciešama atsevišķi katram konkrētam inženierkomunikāciju vai darba veidam un apjomam.

5.3. Lai saņemtu atļauju, jāiesniedz šādi dokumenti:

5.3.1. ja jāuzlauž ielas segums vai jāveic rakšanas darbi:

- pieteikums;

- inženierkomunikāciju projekts, kas saskaņots Arhitektūras pārvaldē un visās ieinteresētajās organizācijās;

- ar darbu pasūtītāja zīmogu apstiprināta vēstule, kas garantē finansiālo nodrošinājumu, materiālus, tehniskos līdzekļus, nožogojumus u. c. pamatdarbu veikšanai un ielu seguma atjaunošanai;

- pieprasījums, ja veicami darbi, kas saistīti ar objektu pieslēgšanu esošajām inženierkomunikācijām, norādot laiku, kad objekts tiks pieslēgts;

- darbu organizācijas projekts ar kalendāro grafiku;

5.3.2. ja nepieciešams aizņemt ielas elementus ar sastatnēm, pagaidu nožogojumiem u.c.;

- pieteikums;

- nožogojuma vai sastatņu izvietojuma shēma (rasējums), kurā uzrādīti ielas elementu gabarīti un aizņemamās teritorijas izmēri;

- norobežojuma konstrukcijas shēma (rasējums) ar drošības elementu izvietojumu.

5.4. Atļauja tiek izsniegta objekta būvdarbu vadītājam.

5.5. Inženierkomunikāciju izbūve pieļaujama tikai darbu veikšanas atļaujā norādītajās robežās.

5.6. Inženierkomunikāciju izbūve un remonts ielās, kur iesākti ielu remonta darbi, jāsaskaņo ar organizāciju, kas veic ceļu darbus.

5.7. Ja organizācija darbus atļaujā noteiktajā termiņā nav pabeigusi, tās jaunie pieteikumi netiek izskatīti.

5.8. Darbi, kas tiek veikti pēc atļaujā norādītā termiņa izbeigšanās, tiek uzskatīti par patvarīgiem.

5.9. Neplānoto darbu organizācijas projektu izskatīšana, atļauju noformēšana, kā arī tehniskā uzraudzība (darbu termiņu, darbu organizācijas projektu un ielu seguma atjaunošanas tehnoloģijas kontrole, ielu seguma atkārtotas atjaunošanas organizēšana un kontrole) ir maksas pakalpojumi, par kuriem tiek iekasēta maksa likumā noteiktajā kārtībā. Darbu izmaksas un pakalpojumu cenas noteiktas, ņemot vērā ielas kategoriju saskaņā ar 2.pielikumu:

5.9.1. ielu un inženierkomunikāciju būves un remonta titulsarakstā (saskaņā ar pasūtītāju un būvorganizāciju iepriekšējiem pieteikumiem izstrādātais plāns gadam) iekļautajiem objektiem paredzētas bezmaksas atļaujas;

5.9.2. atļauju noformēšana darbiem pazemes inženierkomunikāciju avāriju likvidēšanai noteikumos paredzētajos termiņos ir bez maksas. Par termiņu neievērošanu tiek noformēta atļauja pēc vispārējiem noteikumiem;

5.9.3. jebkurš atļaujas derīguma termiņa pagarinājums uzskatāms par maksas pakalpojumu;

5.9.4. maksa par atļauju aizņemt ielu elementus tiek noteikta saskaņā ar 1.pielikumu;

5.9.5. par patvaļīgi (bez atļaujas) sāktiem darbiem tiek noteikta paaugstināta maksa saskaņā ar 1.pielikumu.

5.10. Līdzekļi, kas iegūti par atļauju izsniegšanu un ielu seguma atkārtotu atjaunošanu, ieskaitāmi Rīgas pašvaldības ielu fonda kontā.

6. Darbu izpildes kārtība

6.1. Visus pazemes inženierkomunikāciju izbūves, remonta, kā arī ielu seguma atjaunošanas darbus drīkst izpildīt tikai specializētas organizācijas.

6.2. Organizācija, kas veic inženierkomunikāciju izbūvi vai remontu, ir atbildīga par ielu seguma atjaunošanu par saviem līdzekļiem.

6.3. Darbu veikšanas laikā par transporta satiksmes un gājēju drošību jārūpējas personai, kas ir atbildīga par darbu izpildi.

6.4. Būvdarbu laikā Rīgas ielu un transporta būvju saimniecībai vai sabiedriskā transporta uzņēmumiem nodarītos materiālos zaudējumus sedz būvorganizācija.

6.5. Būvdarbu vadītājam vai viņa aizvietotājam darbu izpildes laikā jāuzturas objektā. Objektā jābūt Satiksmes pārvaldes izsniegtajai atļaujai.

6.6. Lai veiktu nepieciešamos drošības pasākumus un novērstu pazemes inženierkomunikāciju bojāšanu, par darbiem atbildīgajai personai ne vēlāk kā dienu pirms darbu uzsākšanas jāuzaicina ieinteresēto organizāciju pārstāvji, kopā ar tiem jānosaka pazemes inženierkomunikāciju izvietojums un jāveic pasākumi to saglabāšanai. Būvdarbu vadītājam jābūt klāt atļaujai attiecīgo darbu veikšanai.

6.7. Par pazemes inženierkomunikāciju saglabāšanu ir atbildīgas amatpersonas, kuras noteikusi būvorganizācija.

6.8. Lai iezīmētu darbu iecirkni, katra ielas seguma uzlaušanas vieta jāapgādā ar standarta ceļa zīmēm un nožogojumiem, norādot būvorganizāciju, tās tālruņa numuru un būvdarbu vadītāja uzvārdu. Ja ir nepietiekama redzamība, darbu vieta jāapgaismo un jāuzstāda sarkanās gaismas signāli.

6.9. Par nožogojumiem un satiksmes regulēšanas līdzekļiem ir atbildīgs būvdarbu vadītājs.

6.10. Būvorganizācijām jāpaziņo iedzīvotājiem masu informācijas līdzekļos par satiksmes izmaiņām maģistrālajās ielās un ielās, kur kursē sabiedriskais transports.

6.11. Pēc darbu pabeigšanas pagaidu tehniskie satiksmes regulēšanas līdzekļi jānoņem, atjaunojot iepriekšējo satiksmes organizācijas shēmu.

6.12. Ja brauktuve tiek uzlauzta daļēji, jāgādā, lai transporta satiksme netiktu traucēta. Ja satiksme slēgta, jānodrošina ātrās medicīniskās palīdzības un cita specializētā autotransporta piekļūšana attiecīgajiem objektiem, ielās ar tramvaju un trolejbusu satiksmi - arī specializētā avārijas transporta pārvietošanās.

6.13. Datus par pilnīgu transporta satiksmes slēgšanu Ceļu satiksmes drošības direkcija paziņo Iekšlietu ministrijas Ugunsdzēsības un glābšanas dienesta departamentam.

6.14. Izbūvējot vai rekonstruējot brauktuves un ietves, pazemes inženierkomunikāciju Īpašniekiem pārbūvējamie tīklu posmi jāatvieno saviem spēkiem par būvdarbu pasūtītāja līdzekļiem. Pazemes inženierkomunikācijas uz jaunām atzīmēm pārvieto specializētās organizācijas par būvdarbu pasūtītāja līdzekļiem.

6.15. Izjaucamā akmens seguma daudzumu nosaka būvorganizācija un a/s "Ceļu pārvalde", sastādot divpusēju aktu.

Nojaukto akmens segumu būvorganizācijai jāaizved uz a/s "Ceļu pārvalde" noliktavu vai a/s "Ceļu pārvalde" norādīto vietu, nojauktā akmens seguma nodošanas faktu apstiprinot ar attiecīgu dokumentu.

Ja bruģakmens tiek glabāts darbu vietā, par tā saglabāšanu ir atbildīga būvorganizācija.

6.16. Nojaukto asfaltbetonu būvorganizācija nodod otrreizējai pārstrādei.

6.17. Nojaucamo būvju materiāli nogādājami to īpašnieku noliktavā vai nododami pārstrādei.

6.18. Ja inženierkomunikāciju izbūves laikā nepieciešams pilnīgi slēgt satiksmi un ierīkot pagaidu vietējos apvedceļus, ir jāizstrādā projekts, kas jāsaskaņo ar Ceļu satiksmes drošības direkciju, bet nepieciešamības gadījumā - ar sabiedriskā transporta uzņēmumiem.

Vietējos apvedceļus ierīko būvorganizācija, iesaistot šajos darbos specializētos uzņēmumus.

Izbūvētos vietējos apvedceļus pieņem ekspluatācijā Ceļu satiksmes drošības direkcija, ielās ar sabiedriskā transporta satiksmi - arī attiecīgie sabiedriskā transporta uzņēmumi. Par vietējo apvedceļu uzturēšanu kārtībā un satiksmes drošību ir atbildīga organizācija, kas veic būvdarbus vai remontdarbus. Pēc darbu pabeigšanas būvorganizācijai pagaidu apvedceļi jālikvidē un to teritorija jāatjauno sākotnējā stāvoklī.

Ja darbu iecirkņa apbraukšanai tiek izmantotas esošās ielas, satiksmes organizācijas shēma jāsaskaņo ar Ceļu satiksmes drošības direkciju, bet ielās, kur kursē sabiedriskais transports, - arī ar sabiedriskā transporta uzņēmumiem.

6.19. Izbūvējot pazemes inženierkomunikācijas, tranšejas un būvbedres jārok, jāaizber un apakšzemes būves jāierīko, ievērojot, ka:

- tranšejas platumam jābūt minimālam (atbilstoši celtniecības normu un noteikumu prasībām);

- asfaltbetona segums jāuzlauž, izgriežot trasi ar asfalta griešanas iekārtām;

- tranšejas un būvbedres jānostiprina atbilstoši noteikumiem, kas paredzēti darbu organizācijas projektā;

- tranšejas un būvbedres jāaizber ar tīru zemi (ziemā - ar nesasalušu zemi) slāņos līdz 0,3m biezumā. Katrs slānis jāsablīvē. Tranšejas un būvbedres jāaizber, ievērojot tehniskos noteikumus un darbu organizācijas projektu;

- zemes blīvuma koeficientam tranšejās un būvbedrēs jābūt ne mazākam par 0,98. To pārbauda un apstiprina laboratorija;

- ja uzlauzts ielas segums, tranšejas un būvbedres jāaizber ar zemi līdz šķembu pamatam, pārējā daļā - ar šķembām līdz ielas seguma augšējai atzīmei.

6.20. Sūknēt ūdeni no būvbedrēm, tranšejām, akām u. tml. atļauts lietus ūdens kanalizācijas rīdziņās vai akās, ierīkojot nostādinātāju.

6.21. Pēc pazemes inženierkomunikāciju izbūves būvdarbu vadītājam aizbērtā tranšeja jāuztur kārtībā līdz pilnīgai ielas seguma atjaunošanai.

6.22. Ielas segums jāatjauno atbilstoši iepriekšējai seguma konstrukcijai un vertikālajām atzīmēm.

7. Avāriju likvidācijas darbi

7.1. Par avārijas likvidācijas darbu izpildi ir atbildīga organizācija, kuras pārziņā ir pazemes inženierkomunikācijas.

7.2. Avārijas likvidēšana pazemes inženierkomunikācijās jāsāk nekavējoties tūlīt pēc avārijas signāla saņemšanas; to veic, ievērojot pārējo inženierkomunikāciju aizsardzības noteikumus.

7.3. Ja avārijas likvidēšana ir saistīta ar ielas seguma uzlaušanu un rakšanu, uz avārijas vietu obligāti jāizsauc to organizāciju pārstāvji, kuru pārziņā ir pārējās inženierkomunikācijas, un darbi jāveic viņu klātbūtnē.

7.4. Uzsākot avārijas likvidēšanu, organizācija, kas veic darbus, līdz nākamās darba dienas plkst. 10.00 paziņo par darbu sākumu Satiksmes pārvaldei, organizācijai, kas atjaunos ielas segumu, un Ceļu satiksmes drošības direkcijai.

Trīs dienu laikā jāiesniedz rakstisks pieteikums Satiksmes pārvaldei avārijas likvidācijas darbu uzskaites un ielas seguma atjaunošanas kontrolei.

7.5. Avārija jālikvidē pēc iespējas īsākā laikā - ne ilgāk par 3 diennaktīm no tās sākuma (ieskaitot tranšejas aizbēršanu), organizējot darbu trīs maiņās.

7.6. Avārija jālikvidē, tranšejas un būvbedres jāaizber, ievērojot šo noteikumu prasības.

7.7. Ielas seguma atjaunošana pēc avārijas likvidēšanas jāveic pēc iespējas īsākā laikā - ne ilgāk par vienu diennakti pilsētas un rajona nozīmes maģistrālajās ielās un ielās, kurās ir sabiedriskā transporta satiksme, ne ilgāk par 3 diennaktīm - rajona nozīmes ielās, ne ilgāk par 8 diennaktīm - pārējās ielās.

Sala laikā ielas segums virs aizbērtajām būvbedrēm un tranšejām jāatjauno atkārtoti ne vēlāk kā līdz 20. aprīlim.

8. Ielas elementu atjaunošana

8.1. Ielas segums un aprikojums jāatjauno atbilstoši celtniecības normu un šo noteikumu prasībām, kā arī tehniskajiem noteikumiem par darbu pasūtītāja līdzekļiem.

8.2. Izjauktās brauktuves un ietves jāatjauno atļaujā paredzētajā kārtībā:

- ar asfaltbetonu segtās brauktuves jāatjauno atbilstoši esošajai seguma konstrukcijai un vertikālajām atzīmēm, atjaunojamās joslas platums tiek noteikts trīspusējā aktā (a/s "Ceļu pārvalde", būvorganizācija un Satiksmes pārvalde), ievērojot asfaltbetona stāvokli, brauktuves platumu, tranšejas atrašanos attiecībā pret bortakmeņiem (ja tranšeja atrodas bortakmenim tuvāk par 1,5 m, brauktuve jāatjauno līdz bortakmenim);

- kalto un apaļo akmeņu bruģis jāatjauno divkāršā tranšejas platumā;

- ietve jāatjauno atbilstoši esošajai seguma konstrukcijai, atjaunojamās joslas platumu nosakot trīspusējā aktā (a/s "Ceļu pārvalde", būvorganizācija, Satiksmes pārvalde), ievērojot seguma stāvokli un ietves platumu;

- grants segums jāatjauno, uzberot 20 cm biezu grants kārtu, to sablīvējot un planējot;

- grunts ielas jāatjauno, uzberot 20 cm biezu grants kārtu;

- zaļie stādījumi jāatjauno iepriekšējā izskatā, uzberot 15 cm biezu melnzemes kārtu un iesējot zālienu;

- ielu virszemes elementi (aizsargstabiņi, apgaismošanas stabi, transporta un gājēju nožogojumi u. c.) jāatjauno pašu spēkiem un par saviem līdzekļiem tai organizācijai, kura būvē vai remontē pazemes inženierkomunikācijas.

8.3. Atjaunotie ielu segumi jāuzrāda Satiksmes parvaldei, ja asfaltējamajā zonā atrodas pazemes inženierkomunikāciju kontrolakas vai citi ielu virszemes elementi; jāpieaicina tās organizācijas pārstāvji, kurai pieder attiecīgās pazemes inženierkomunikācijas.

9. Ielu seguma atjaunošanas darbu garantijas

9.1. Visus inženierkomunikāciju izbūves un remonta darbus, ieskaitot ielu seguma atjaunošanu, finansē pasūtītājs, un to izpildi nodrošina būvorganizācija.

9.2. Ja pazemes inženierkomunikāciju izbūves, rekonstrukcijas un remonta darbi, ieskaitot arī avāriju likvidācijas darbus, saistīti ar ielas seguma uzlaušanu un tā atjaunošanu, darbu izpildītājam jānodrošina, lai kvalitatīvi tiktu sablīvēta zeme un atjaunots ielas segums, tādējādi novēršot lauzuma vietas deformāciju ielas ekspluatācijas laikā.

9.3. Ja pēc ielas seguma atjaunošanas 18 mēnešu laikā tas deformējas zemes nepietiekama sablīvējuma vai nekvalitatīvi izveidotas konstrukcijas dēļ, ielas segums atkārtoti jāatjauno par tās organizācijas līdzekļiem, kura veikusi pazemes inženierkomunikāciju izbūvi.

9.4. Ar ielas seguma uzlaušanu saistītā inženierkomunikāciju izbūve, remonts vai rekonstrukcija sarkano līniju robežās nedrīkst pasliktināt ielu ekspluatācijas īpašības un satiksmes drošību.

9.5. Ja pazemes inženierkomunikāciju remontu vai būvi nepieciešams veikt ielas seguma atjaunošanai nepiemērotos klimatiskos apstākļos, pēc darbu pabeigšanas jāveic ielas seguma pagaidu atjaunošana (asfaltbetona segumam - binders un apakškārta). Līdzekļi atkārtotai ielu seguma atjaunošanai pārskaitāmi Rīgas pašvaldības ielu fonda kontā. Ielu seguma atkārtotās atjaunošanas darbu pasūtītāja funkcijas veic Satiksmes pārvalde. Nepieciešamos līdzekļus aprēķina atbilstoši esošās ielas elementu konstrukcijai, ievērojot šo noteikumu prasības.

9.6. Lai nodrošinātu papildu izdevumu segšanu sakarā ar ielu labošanu lauzumu vietās, kur vietēja rakstura ielas seguma atjaunošanas dēļ izjaukts ielas konstrukcijas viendabīgums un ir iespējama seguma defektu veidošanās, Satiksmes pārvalde veic tehnisko uzraudzību un organizē atkārtotus ielu seguma labošanas darbus. Maksa par šo pakalpojumu noteikta saskaņā ar 1.pielikumu.

9.7. Darbu izmaksas un maksājumi par ielu seguma atkārtotu atjaunošanu un lauzuma vietu defektu labošanu, atkarībā no atjaunojamā ielas elementa un seguma konstrukcijas noteikta saskaņā ar 1. pielikumu.

9.8. Līdzekļi, kas iegūti no maksājumiem par Rīgas ielu un transportu būvju aizsardzības nodrošināšanu, ieskaitami Rīgas pašvaldības ielu fonda kontā.

10. Ģeodēziskā kontrolkartēšana

10.1. Pazemes inženierkomunikāciju Ģeodēzisko kontrolkartēšanu Rīgā izpilda Rīgas ģeodēziskais centrs.

10.2. Uzņēmumiem un dienestiem, kas ekspluatē un pārvalda pazemes inženierkomunikācijas, aizliegts pieņemt ekspluatācijā jaunizbūvētās pazemes inženierkomunikācijas vai atļaut pieslēgt esošajām inženierkomunikācijām objektus, kamēr nav uzrādīts Rīgas ģeodēziskā centra pārbaudes akts par inženierkomunikāciju izbūves pareizību atbilstoši saskaņotajai projekta dokumentācijai.

10.3. Uzņēmumiem, kas izbūvē pazemes inženierkomunikācijas, laikus, bet ne vēlāk kā nedēļu pirms inženierkomunikāciju izbūves pabeigšanas, jāiesniedz Rāgas ģeodēziskajā centrā pasūtījuma vēstule un saskaņotais pazemes inženierkomunikāciju projekts, kā arī jāsamaksā izsniegtais rēķins izbūvēto pazemes inženierkomunikāciju Ģeodēziskajai kontrolkartēšanai atbilstoši cenrādim.

10.4. Pēc rēķina samaksas, bet līdz tranšeju un būvbedru aizbēršanai, uzņēmumam, kas veic būvdarbus, jāinformē Rīgas ģeodēziskais centrs par objekta gatavību ģeodēziskajai kontrolkartēšanai. Ja ir sniegta nepareiza informācija, uzņēmumam jāsedz Rīgas ģeodēziskajam centram radītie zaudējumi sakarā ar inženierkomunikāciju pārbaudes darbinieku izbraukšanu uz objektu.

10.5. Saskaņā ar Ģeodēziskās kontrolkartēšanas datiem Rīgas ģeodēziskais centrs izsniedz pārbaudes aktu uzrādīšanai pieņemšanas komisijai vai uzņēmumiem, kas ekspluatē inženierkomunikācijas. Aktā jānorāda trase, faktiskās un projekta horizontālās un vertikālās atzīmes.

10.6. Ja tiek atklātas novirzes no saskaņotā projekta, jautājumu par pazemes inženierkomunikāciju pārlikšanas nepieciešamību izlemj Arhitektūras pārvalde.

10.7. Par pārbaudes aktu sastādīšanas pareizību un jaunizbūvēto inženierkomunikāciju savlaicīgu iezīmēšanu Rīgas pilsētas pazemes inženierkomunikāciju plānos ir atbildīgs Rīgas ģeodēziskais centrs.

10.8. Atbilstoši pazemes inženierkomunikāciju Ģeodēziskās kontrolkartēšanas izpildes kārtībai Rīgas Ģodēziskais centrs veic sarkano līniju, ēku un būvju galveno būvasu, inženierkomunikāciju trasu nospraušanu dabā, kā arī pārbauda, vai ēku un būvju pamatu novietojums dabā atbilst projekta dokumentācijai.

11. Administratīvā atbildība par noteikumu pārkāpšanu

11.1. Administratīvā atbildība par noteikumu neievērošanu un pārkāpšanu paredzēta un piemērojama saskaņā ar Latvijas Republikas Administratīvo pārkāpumu kodeksu.

11.2. Saskaņā ar Latvijas Republikas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 140. un 141.pantu par ielu un transporta būvju aizsardzības noteikumu pārkāpšanu un aizsardzības zonas režīma neievērošanu tiek uzlikts naudas sods līdz Ls 200.

11.3. Soda naudas lielumu Latvijas Republikas Administratīvajā kodeksā noteiktajā apmērā atkarībā no pārkāpuma rakstura nosaka Rīgas Domes Administratīvā komisija.

11.4. Protokolu par noteikumu pārkāpšanu ir tiesīgi sastādīt:

- Rīgas Domes deputāti;

- Rīgas pilsētas izpilddirektors un Rīgas pilsētas izpilddirektora vietnieki;

- Rīgas rajonu (priekšpilsētu) valžu direktori;

- Satiksmes pārvaldes priekšnieks un viņa vietnieki;

- Satiksmes pārvaldes Ielu un inženierbūvju tehniskās daļas darbinieki.

11.5. Naudas sods un tā nomaksāšana neatbrīvo no nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas un maksājumiem, kas minēti šo noteikumu 1.pielikumā.

11.6. Iekasētā soda nauda 40% apmērā paliek tās organizācijas rīcībā, kas sastādījusi protokolu, bet 60% ieskaitāmi Rīgas pilsētas budžetā.

Domes priekšsēdētājs M. Purgailis

 

1.pielikums

I. MAKSA PAR RĪGAS IELU

UN TRANSPORTA BŪVJU AIZSARDZĪBAS NODROŠINĀŠANU

Atļauja neplānoto darbu izpildei

1. Maksa par atļauju izsniegšanu neplānoto darbu izpildei sarkano līniju robežās:

pilsētas nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 15 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 10 dienā

rajona nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 10 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 5 dienā

rajona nozīmes ielās:

- brauktuve Ls 5 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 4 dienā

vietējās nozīmes ielās:

- brauktuve Ls 4 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 2 dienā

2. Ja organizācija nenodrošina inženierkomunikāciju izbūvi vai remontu atbilstoši saskaņojumiem un Ielu un transporta būvju komisijas lēmumam, tiek noteikta maksa šādā apmērā:

darbi pilsētas nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 100 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 60 dienā

darbi rajona nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 80 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 50 dienā

darbi rajona nozīmes ielās:

- brauktuve Ls 50 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 30 dienā

darbi vietējās nozīmes ielās: Ls 20 dienā

Atļauja aizņemt ielas elementus

1. Maksa par atļauju izsniegšanu celtniecības sastatņu uzstādīšanai, nodrošinot gājēju pārvietošanos tunelī zem sastatnēm, - Ls 4 dienā.

2. Maksa par atļauju izsniegšanu celtniecības sastatņu uzstādīšanai, nodrošinot gājēju pārvietošanos pa ietves brīvo daļu (pilsētas nozīmes maģistrālēs - ne šaurāku par 2,5 m, rajona maģistrālajās un rajona nozīmes ielās - ne šaurāku par 2 m, vietējās nozīmes ielās - 1,5 m), - Ls 4 dienā.

3. Atļaujas izsniegšana celtniecības laukumu nožogojumu būvei vai sastatņu uzstādīšanai līdzās ietvei, nesamazinot ietves platumu, ir bez maksas.

4. Maksa par atļauju uzstādīt nožogojumus, kas daļēji aizņem ietvi vai brauktuvi, nodrošinot gājēju pārvietošanos:

- neierobežojot transporta satiksmi Ls 4 dienā

- daļēji ierobežojot transporta satiksmi Ls 6 dienā

- slēdzot transporta satiksmi Ls 12 dienā

5. Maksa par atļauju aizņemt ielas elementus ar būvmateriāliem, dažādiem celtniecības un remonta mehānismiem un iekārtām, pagaidu tirdzniecības letēm, kioskiem, kas traucē gājēju vai transporta satiksmi:

- neierobežojot transporta satiksmi Ls 4 dienā

- daļēji ierobežojot transporta satiksmi Ls 6 dienā

- slēdzot transporta satiksmi Ls 12 dienā

Atļaujas derīguma termiņa pagarināšana

Maksa par inženierkomunikāciju izbūves un avārijas likvidācijas termiņa pagarināšanu plānoto un neplānoto darbu izpildei:

darbi pilsētas nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 20 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 15 dienā

darbi rajona nozīmes maģistrālajās ielās:

- brauktuve Ls 15 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 10 dienā

darbi rajona nozīmes ielās:

- brauktuve Ls 10 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 5 dienā

darbi vietējās nozīmes ielās:

- brauktuve Ls 6 dienā

- ietve un zaļā zona Ls 4 dienā

Darbu veikšana bez atļaujas

Par inženierkomunikāciju patvarīgu izbūvi un remontu, sastatņu un pagaidu nožogojumu uzstādīšanu un ielu elementu aizņemšanu atļaujas tiek noformētas par šādām maksām:

1. Maksa par laiku līdz atļaujas saņemšanai vai līdz darbu pilnīgai pabeigšanai:

- pilsētas nozīmes maģistrālās ielas brauktuve Ls 80 dienā

- rajona nozīmes maģistrālās ielas brauktuve Ls 60 dienā

- rajona nozīmes ielas brauktuve Ls 40 dienā

- vietējās nozīmes ielas brauktuve Ls 15 dienā

- pilsētas nozīmes maģistrālās ielas ietve un zaļā zona Ls 50 dienā

- rajona nozīmes maģistrālās ielas ietve un zaļā zona Ls 30 dienā

- rajona nozīmes ielas ietve un zaļā zona Ls 20 dienā

- vietējās nozīmes ielas ietve un zaļā zona Ls 15 dienā

2. Maksa par ūdens sūknēšanu uz ietves vai brauktuves:

- ja temperatūra ir +10 C un augstāka Ls 20 dienā

- ja temperatūra ir 00 C un zemāka Ls 50 dienā

II. DARBU IZMAKSAS UN MAKSĀJUMI

PAR ATKĀRTOTU IELAS SEGUMA ATJAUNOŠANU

1. Ielu šķērsojošo inženierkomunikāciju pāreju izbūve visā ielas platumā vai pievienojumu izbūve daļējā ielas platumā, kā arī vietējās nozīmes ielu seguma uzlauzumi:

- brauktuves asfaltbetona segums Ls 12/m2

- brauktuves bruģa segums Ls 10/m2

- brauktuves grants un šķembu segums Ls 4/m2

- ietves asfaltbetona segums Ls 8/m2

- ietves plātņu segums Ls 8/m2

2. Inženierkomunikāciju izbūve ielu garenvirzienā, gadījumos, kad ielas segums netiek atjaunots visā ielas konstruktīvā elementa platumā:

- brauktuves asfaltbetona segums Ls 8/m2

- brauktuves bruģa segums Ls 6/m2

- brauktuves grants un šķembu segums Ls 3/m2

- ietves asfaltbetona segums Ls 5/m2

- ietves plātņu segums Ls 5/m2

3. Inženierkomunikāciju izbūve nelabvēlīgas zemes darbu un ielas seguma izbūves darbu apstākļos pēc vasaras sezonas noslēguma, kad nav iespējams nodrošināt kvalitatīvu seguma atjaunošanu:

- brauktuves asfaltbetona segums Ls 20/m2

- brauktuves bruģa segums Ls 15/m2

- brauktuves grants un šķembu segums Ls 5/m2

- ietves asfaltbetona segums Ls 10/m2

- ietves plātņu segums Ls 10/m2

4. Inženierkomunikāciju izbūve un remonts ielās ar jaunu segumu, ja atļauja saskaņā ar Ielu un transporta būvju komisijas lēmumu izsniegta izņēmuma kārtā:

- brauktuves asfaltbetona segums Ls 24/m2

- brauktuves bruģa segums Ls 20/m2

- ietves asfaltbetona segums Ls 15/m2

- ietves plātņu segums Ls 15/m2

Domes priekšsēdētājs M.Purgailis

 

2.pielikums

RĪGAS IELU KATEGORIJAS

ZEMGALES PRIEKŠPILSĒTA

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Akmens tilts

2. Kalnciema iela (Vanšu tilts -

satiksmes pārvads)

3. Kārļa Ulmaņa gatve

4. Lielirbes iela

5. Mūkusalas iela

6. Salu tilts

7. Vienības gatve (Kārļa Ulmaņa

gatve - pilsētas robeža)

8. Ziepniekkalna iela

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Akmeņu iela (Mūkusalas iela -

Jelgavas iela)

2. Anniņmuižas iela

3. Apūzes iela (Kalnciema iela -

Anniņmuižas iela)

4. Ārlavas iela (Tēriņu iela -

Altonavas iela)

5. Baseina iela

6. Bauskas iela

7. Bāriņu iela

8. Jelgavas iela (izņemot posmu

Vienības gatve - Buru iela)

9. Kalnciema iela (Kārļa Ulmaņa

gatve - satiksmes pārvads)

10. Krūzes iela (Ventspils iela -

Liepājas iela)

11. Lapu iela (Ormaņu iela -

Nometņu iela)

12. Liepājas iela (Mārupes iela -

Kārļa Ulmaņa gatve)

13. Altonavas iela (Ārlavas iela -

Ojāra Vācieša iela)

14. Mārupes iela

15. Melnsila iela

16. Nometņu iela (Lapu iela -

Mārupes iela)

17. Ojāra Vācieša iela (Mārupes iela -

Altonavas iela)

18. Raņķa dambis

19. Rostokas iela

20. Satiksmes iela

21. Slokas iela (Uzvaras bulvāris -

Kurzemes prospekts)

22. Tēriņu iela

23. Uzvaras bulvāris (Akmens tilts -

Bāriņu iela)

24. Valguma iela (Uzvaras bulvāris -

Akmeņu iela)

25. Ventspils iela (Kalnciema iela -

Krūzes iela)

26. Vienības gatve (Akmeņu iela -

Kārļa Ulmaņa gatve)

27. Volguntes iela (Baseina iela -

Kalnciema iela)

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Baložu iela

2. Bieķensalas iela

3. Buru iela (Laivu iela -

Jelgavas iela)

4. Čuguna iela (Zolitūdes iela -

Gaviezes iela)

5. Dignājas iela

6. Garozes iela

7. Gaviezes iela (Čuguna iela -

Kārļa Ulmaņa gatve)

8. Gramzdas iela (Zolitūdes iela -

Apūzes iela)

9. Graudu iela (Vienības gatve -

Stērstu iela)

10. Ģimnastikas iela (Vienības gatve -

Tadaiķu iela)

11. Kantora iela

12. Kapseļu iela (Melnsila iela -

Baložu iela)

13. Laivu iela (Mūkusalas iela -

Buru iela)

14. Mazā Nometņu iela

(Ojāra Vācieša iela -

Mārupes iela)

15. Mālu iela (Saulkalnes iela -

Graudu iela)

16. Ojāra Vācieša iela (Altonavas iela -

Uzvaras bulvāris)

17. Ozolciema iela (Valdeķu iela -

Vienības gatve)

18. Putnu iela (Garozes iela -

Graudu iela)

19. Rucavas iela (Kalnciema iela -

Šampētera iela)

20. Saulkalnes iela

21. Skaistkalnes iela (Garozes iela -

Mūkusalas iela)

22. Stērstu iela (Graudu iela -

Bauskas iela)

23. Šampētera iela (Rucavas iela -

Apūzes iela)

24. Tadaiķu iela

25. Torņakalna iela

26. Upesgrīvas iela (Kantora iela -

Kārļa Ulmaņa gatve)

27. Uzvaras bulvāris (Bāriņu iela -

Ojāra Vācieša iela)

28. Vaiņodes iela (Tadaiķu iela -

Kārļa Ulmaņa gatve)

29. Valdeķu iela

30. Zolitūdes iela (Jūrmalas

dzelzceļš - Gramzdas iela)

KURZEMES RAJONS

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Akmens tilts

2. Kalnciema iela (Vanšu tilts -

satiksmes pārvads)

3. Vanšu tilts

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Bolderājas šoseja

2. Daugavgrīvas iela

3. Dzirciema iela

4. Jūrmalas gatve

5. Kandavas iela (Slokas iela -

satiksmes pārvads)

6. Kurzemes prospekts

7. Lidoņu iela

8. Melnsila iela

9. Raņķa dambis

10. Slokas iela (Uzvaras bulvāris -

Kurzemes prospekts)

11. Uzvaras bulvāris

12. Vīlipa iela

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Anniņmuižas bulvāris

2. Āgenskalna iela (Slokas iela -

Vīlipa iela)

3. Baložu iela (Kalnciema iela -

Kristapa iela)

4. Bebru iela

5. Buļļu iela

(Daugavgrīvas iela -

Kleistu iela)

6. Dammes iela

7. Dzintara iela

8. Flotes iela

9. Gaigalas iela

10. Gobas iela (Kapteiņu iela -

Stūrmaņu iela)

11. Kapteiņu iela

12. Kleistu iela

13. Kristapa iela (Baložu iela -

Melnsila iela)

14. Kuģu iela (Akmens tilts -

Trijādības iela)

15. Kuldīgas iela (Slokas iela -

Vīlipa iela)

16. Lielā iela (Silikātu iela -

Kleistu iela)

17. Parādes iela

18. Piestātnes iela

19. Silikātu iela

20. Spilves iela

21. Stūrmaņu iela (Gobas iela -

Gaigalas iela)

22. Trijādības iela

23. Zentenes iela

24. Zolitūdes iela

(Jūrmalas dzelzceļš -

Jūrmalas gatve)

CENTRA RAJONS

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Akmens tilts

2. Aleksandra Čaka iela

3. Brīvības bulvāris

4. Brīvības iela

5. Kalpaka bulvāris

6. Krišjāņa Valdemāra iela

7. Marijas iela

8. Merķeļa iela

9. Pērnavas iela

10. Raiņa bulvāris

11. 13.janvāra iela

12. 11.novembra krastmala

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Elizabetes iela

2. Krišjāņa Barona iela

3. Lāčplēša iela (Brīvības iela -

Aleksandra Čaka iela)

4. Tallinas iela

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Arhitektu iela

2. Aspazijas bulvāris

3. Basteja bulvāris

4. Bruņinieku iela

5. Dzirnavu iela

6. Ģertrūdes iela

7. Inženieru iela

8. Matīsa iela

9. Stabu iela

10. Tērbatas iela

LATGALES PRIEKŠPILSĒTA

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Aleksandra Čaka iela

2. Augusta Deglava iela

(Valmieras iela - pilsētas robeža)

3. Dārzciema iela

4. Krasta iela

5. Lāčplēša iela (Salu tilts -

Satekles iela)

6. Lubānas iela (Dārzciema iela -

pilsētas robeža)

7. Marijas iela

8. Maskavas iela (Slāvu iela -

pilsētas robeža)

9. Pērnavas iela (Brīvības iela -

Augusta Deglava iela)

14. Salu tilts

10. Satekles iela

11. Slāvu iela (Krasta iela -

Lubānas iela)

12. 13.janvāra iela

13. Valmieras iela

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Andreja Saharova iela

2. Elizabetes iela (Marijas iela -

Satekles iela)

3. Firsa Sadovņikova iela

(Lāčplēša iela - Ludzas iela)

4. Gogoļa iela

5. Krustpils iela

6. Lauvas iela

7. Lazdonas iela

8. Lāčplēša iela (Satekles iela -

Aleksandra Čaka iela)

9. Lielā Kalna iela

10. Lokomotīves iela

11. Lomonosova iela

12. Lubānas iela (Lomonosova iela -

Salaspils iela)

13. Ludzas iela

14. Salaspils iela

15. Tallinas iela

16. Turgeņeva iela (Gogoļa iela -

Krasta iela)

17. Višķu iela

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Akadēmiķa Mstislava Keldiša iela

2. Augusta Deglava iela

(Lienes iela - Valmieras iela)

3. Avotu iela

4. Bruņinieku iela

5. Dzirnavu iela

6. Granīta iela

7. Ģertrūdes iela

9. Ikšķiles iela (Prūšu iela -

Lokomotīves iela)

8. Ilūkstes iela

3. Jāņa Asara iela (Avotu iela -

Pērnavas iela)

10. Katlakalna iela

11. Matīsa iela

12. Nīcgales iela

13. Pildas iela (Vestienas iela -

Dārzciema iela)

14. Prūšu iela

15. Rencēnu iela (Krustpils iela -

dzelzceļa stacija "Preču-2")

16. Rušānu iela (Lokomotīves iela -

Prūšu iela)

17. Sesku iela

18. Stabu iela

19. Ulbrokas iela

20. Turgeņeva iela (Dzirnavu iela -

Gogoļa iela)

21. Vestienas iela

ZIEMEĻU RAJONS

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1.Ceļš uz Carnikavu

(Jaunciema gatve -

pilsētas robeža)

2. Duntes iela

3. Eksporta iela (11.novembra

krastmala - Hanzas iela)

4. Ganību dambis

5. Hanzas iela (Eksporta iela -

Ganību dambis)

6. Jaunciema gatve

(ar tiltiem un viaduktu)

7. Kalpaka bulvāris

8. Krišjāņa Valdemāra iela

9. Meža prospekts (Tilta iela -

Viestura prospekts)

10. Mīlgrāvja satiksmes pārvads

(ar tiltu pār caurteci)

11. Pulkveža Brieža iela

12. Tilta iela

13. Viestura prospekts

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Augusta Dombrovska iela

(Emmas iela - Kreimeņu iela)

2. Atlantijas iela

3. Čiekurkalna 1.līnija

4. Čiekurkalna 2.līnija

5. Eksporta iela (Hanzas iela -

Lugažu iela)

6. Elizabetes iela

7. Emmas iela (Vecāķu prospekts -

Augusta Dombrovska iela)

8. Ezera iela

9. Ezermalas iela (Viskaļu iela -

Meža prospekts)

10. Gaujas iela (satiksmes pārvads -

Čiekurkalna 2.līnija)

11. Hanzas iela

(Krišjāņa Valdemāra iela -

Ganību dambis)

12. Kreimeņu iela

13. Lugažu iela

14. Meldru iela (Kreimeņu iela -

Atlantijas iela)

15. Meža prospekts

16. Muitas iela (Eksporta iela -

Noliktavas iela)

17. Noliktavas iela

(Krišjāņa Valdemāra iela -

Muitas iela)

18. Tvaika iela (Tilta iela -

Ezera iela)

19. Vecāķu prospekts

20. Viskaļu iela

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Aizsaules iela (Gaujas iela -

Varoņu prospekts)

2. Albatrosu iela

3. Aptiekas iela (Tvaika iela -

tilts uz Kundziņsalu)

4. Bukultu iela

5. Dambja iela

6. Dzirnavu iela

7. Emmas iela

(Augusta Dombrovska iela -

Meldru iela)

8. Baltāsbaznīcas iela

(Vecāķu prospekts -

Augusta Dombrovska iela)

9. Kokneses prospekts

10. Ķīšezera iela

11. Mangaļu prospekts

12. Meldru iela (Emmas iela -

Kreimeņu iela)

13. Traleru iela

14. Varoņu prospekts

VIDZEMES PRIEKŠPILSĒTA

PILSĒTAS NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Augusta Deglava iela

(Valmieras iela - pilsētas robeža)

2. Brīvības iela

3. Brīvības gatve

4. Dzelzavas iela (Braslas iela -

Gunāra Astras iela)

5. Gunāra Astras iela

6. Ieriķu iela (satiksmes pārvads -

Vaidavas iela)

7. Jaunciema gatve

(ar viaduktu un tiltiem)

8. Lielvārdes iela (Brīvības gatve -

Gunāra Astras iela)

9. Senču iela

10. Vaidavas iela

11. Zirņu iela (Miera iela -

Krišjāņa Valdemāra iela)

RAJONA NOZĪMES MAĢISTRĀLĀS IELAS

1. Biķernieku iela

2. Blieķu iela

3. Dzelzavas iela

(Gunāra Astras iela -

Ilūkstes iela)

4. Džutas iela

5. Juglas iela

6. Hanzas iela

7. Kastrānes iela

8. Nīcgales iela

9. Ropažu iela

10. Skanstes iela

11. Tallinas iela

12. Viskaļu iela

RAJONA NOZĪMES IELAS

1. Aizkraukles iela (Tālivalža iela -

Lielvārdes iela)

2. Berģu iela

3. Braslas iela

4. Bruņinieku iela

5. Dzelzavas iela (Ilūkstes iela -

Strautu iela)

6. Gaiļezera iela

7. Hipokrāta iela

8. Ieriķu iela (Vaidavas iela -

Biķernieku iela)

9. Ilūkstes iela

10. Klusā iela

11. Krustabaznīcas iela

(Ropažu iela - Viskaļu iela)

12. Lāčplēša iela

(Krišjāņa Valdemāra iela -

Brīvības iela)

13. Malienas iela

14. Miera iela

15. Murjāņu iela

16. Sergeja Eizenšteina iela

(Malienas iela -

Biķernieku iela)

17. Silciema iela

18. Sporta iela

19. Stabu iela

20. Stārķu iela (Ieriķu iela -

Dzelzavas iela)

21. Stirnu iela (Dzelzavas iela -

Ieriķu iela)

22. Strautu iela (Dzelzavas iela -

Biķernieku iela)

23. Šmerļa iela

24. Upesciema iela

25. Tālivalža iela (Biķernieku iela -

Aizkraukles iela)

26. Vesetas iela (Hanzas iela -

Sporta iela)

 

Domes priekšsēdētājs M.Purgailis

 

Spēkā esošs no 1996.gada 29.oktobra

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Rīgas ielu un transporta būvju aizsardzības noteikumi Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Rīgas dome Veids: noteikumi Numurs: 66Pieņemts: 29.10.1996.Stājas spēkā: 29.10.1996.Zaudē spēku: 12.01.2001.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 184/185, 08.06.1999.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
19718
29.10.1996
87
0
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"