Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 

Precizēts 28.12.2000., Latvijas Vēstnesis Nr.470/472 (2381/2383)

Latvijas Republikas Centrālās vēlēšanu komisijas lēmums Nr. 17

Rīgā 2000. gada 12. decembrī

Par instrukcijas "Par pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanu dokumentu sakārtošanu un glabāšanu" apstiprināšanu

Centrālā vēlēšanu komisija nolemj:

1. Apstiprināt instrukciju "Par pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanu dokumentu sakārtošanu un glabāšanu".

2. Atzīt par spēku zaudējušu Centrālās vēlēšanu komisijas 1997. gada 14. februāra sēdē ar lēmumu Nr. 24 apstiprināto instrukciju "Par pilsētas domes un pagasta padomes vēlēšanu dokumentu sakārtošanu un glabāšanu".

Centrālās vēlēšanu komisijas priekšsēdētājs Arnis Cimdars

Centrālās vēlēšanu komisijas sekretāre Kristīne Kurzemniece

Apstiprināta

Centrālās vēlēšanu komisijas

2000.gada 12.decembra sēdē

ar lēmumu Nr.17

Instrukcija par pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanu dokumentu sakārtošanu un glabāšanu

I. Dokumentu sakārtošana

1. Vēlēšanu iecirkņa komisija (turpmāk - iecirkņa komisija) nodod attiecīgajai pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu komisijai:

1) dzēstās neizmantotās apzīmogotās aploksnes;

2) sabojātās aploksnes;

3) neizmantotās neapzīmogotās aploksnes;

4) pāri palikušās (neizmantotās) vēlēšanu zīmes;

5) nederīgās vēlēšanu aploksnes;

6) par katru kandidātu sarakstu nodotās negrozītās vēlēšanu zīmes;

7) par katru kandidātu sarakstu nodotās grozītās vēlēšanu zīmes;

8) nederīgās vēlēšanu zīmes;

9) balsu skaitīšanas protokola iesaiņoto un neiesaiņoto eksemplāru;

10) balsotāju sarakstus.

Minētos dokumentus un vēlēšanu materiālus nodod kārtībā, kāda noteikta Centrālās vēlēšanu komisijas instrukcijā par balsu skaitīšanu vēlēšanu iecirknī pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanās.

2. Iecirkņa komisija nogādā attiecīgajai pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu komisijai:

1) vēlēšanu gaitas protokolu;

2) sēžu protokolus un tiem pievienotos dokumentus;

3) vēlētāju iesniegumus balsošanas organizēšanai vēlētāju atrašanās vietā;

4) vēlētāju iesniegumu reģistrācijas žurnālu balsošanas organizēšanai vēlētāju atrašanās vietā.

Minētos dokumentus nogādā kopā ar pavadrakstu, kurā atzīmēts nosūtīšanas datums un laiks, kā arī tās personas vārds un uzvārds, ar kuru šie dokumenti nosūtīti.

3. Pāri palikušās vēlēšanu zīmes, izņemot vienu katra kandidātu saraksta neaizpildītu vēlēšanu zīmes paraugu, un derīgās izmantotās aploksnes, no kurām izņemtas vēlēšanu zīmes, iznīcina pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu komisijas noteiktajā kārtībā un sastāda par to aktu.

4. Saņemto domes (padomes) deputātu Pastāvīgi kandidātu sarakstu iesniegšanas žurnāls.

5. Pēc attiecīgās domes (padomes) sanākšanas, ja vēlēšanu rezultāti nav apstrīdēti likumā noteiktajā kārtībā, vēlēšanu komisija vēlēšanu zīmes iznīcina un sastāda par to aktu.

6. Pēc tam vēlēšanu materiāli un dokumenti ar nodošanas un pieņemšanas aktu nododami attiecīgās pašvaldības lietvedībā, kas tos sakārto triju mēnešu laikā, skaitot no vēlēšanu dienas.

7. Pilsētas, novada un pagasta vēlēšanu komisijas un iecirkņa komisijas sēžu protokoli sistematizējami lietās hronoloģiskā secībā pēc numuriem, pievienojot katram pielikumus (sūdzības, aktus, izziņas, ziņojumus un citus dokumentus) jautājumu izskatīšanas secībā. Protokolam par vēlēšanu zīmes satura apstiprināšanu pievienojams neaizpildīts vēlēšanu zīmes paraugs.

Kā pirmais dokuments vēlēšanu komisijas protokolu lietā ievietojams attiecīgās domes (padomes) lēmuma noraksts par pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu komisijas izveidošanu, bet iecirkņa komisijas protokolu lietā - vēlēšanu komisijas protokola izraksts par iecirkņa komisijas izveidošanu.

Minētajās lietās ievietojams iecirkņa komisijas balsu skaitīšanas protokola viens eksemplārs un pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu komisijas vēlēšanu rezultātu aprēķināšanas protokola viens eksemplārs.

8. Katram kandidātu sarakstam un tam pievienotajiem dokumentiem iekārtojama atsevišķa lieta, kurā dokumenti sakārtojami šādā secībā:

1) dokumenti, kas attiecas uz visu kandidātu sarakstu kopumā:

kandidātu saraksts, bankas kvīts par drošības naudas iemaksu, attiecīgo politisko organizāciju (partiju) lēmējinstitūciju pilnvarojums par tiesībām parakstīt kandidātu sarakstu un pilnvarojums par tiesībām iesniegt kandidātu sarakstu, visu sarakstā ietverto kandidātu parakstīta priekšvēlēšanu programma;

2) dokumenti, kas attiecas uz katru deputāta kandidātu:

katra kandidāta parakstīts paziņojums par piekrišanu savas kandidatūras izvirzīšanai, deklarācija par to, ka uz viņu neattiecas Pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanu likuma 9. panta 1. - 6. punktā minētie ierobežojumi, ziņas par deputāta kandidātu, notariāli apliecināts zemesgrāmatas akta noraksts vai zemesgrāmatu nodaļas izziņa, kandidāta darba devēja izdota izziņa, augstākās (trešās) valsts valodas prasmes pakāpes apliecības notariāli apliecināts noraksts, kandidāta parakstīts paziņojums, ka ievēlēšanas gadījumā viņš mēneša laikā izbeigs attiecīgā amata (dienesta) pildīšanu. Dokumenti par katru kandidātu sakārtojami tādā secībā, kādā deputātu kandidāti iekļauti kandidātu sarakstā.

9. Pastāvīgi glabājamās lietas lapas sanumurē, apliecina lapu skaitu, lietu iešuj un tās vāku noformē atbilstoši arhīva prasībām.

10. Atsevišķi sastādāms pastāvīgi glabājamo lietu apraksts un īslaicīgi glabājamo lietu apraksts. Pastāvīgi glabājamo lietu apraksts Rīgas domei un Jūrmalas domei jāapstiprina Latvijas Republikas Valsts arhīvā, pārējo pilsētu domēm, novadu domēm un pagastu padomēm - attiecīgajā zonālajā valsts arhīvā.

11. Pēc dokumentu sakārtošanas pastāvīgi glabājamos dokumentus Rīgas dome un Jūrmalas dome nodod glabāšanā Latvijas Republikas Valsts arhīvam, pārējo pilsētu domes, novadu domes un pagastu padomes - attiecīgajam zonālajam valsts arhīvam.

12. Pēc īslaicīgi (līdz četriem gadiem) glabājamo lietu glabāšanas termiņa izbeigšanās sastāda aktu par dokumentu atlasi iznīcināšanai un nosūta to apstiprināšanai attiecīgajam valsts arhīvam.

II. Dokumentu glabāšanas termiņi

Dokumenta veids Glabāšanas termiņš
1. Pilsētas, novada, pagasta vēlēšanu
komisijas sēžu protokoli un tiem pievienotie Pastāvīgi
dokumenti
2. Iecirkņa komisijas protokoli un tiem Pastāvīgi
pievienotie dokumenti
3. Domes (padomes) deputātu kandidātu Pastāvīgi
saraksti un tiem pievienotie dokumenti
4. Saņemto domes (padomes) deputātu Pastāvīgi
kandidātu sarakstu reģistrācijas žurnāls
5. Balsotāju saraksti 4 gadi
6. Iesniegumu reģistrācijas žurnāls 1 mēnesis
balsošanas organizēšanai vēlētāju pēc vēlēšanām
atrašanās vietā
7. Vēlētāju vai viņu pilnvarotu personu 1 mēnesis
iesniegumi par balsošanas organizēšanu pēc vēlēšanām
šo vēlētāju atrašanās vietā
8. Iecirkņa komisijas akti par pāri palikušo Pastāvīgi
vēlēšanu zīmju un izlietoto derīgo aplokšņu
iznīcināšanu
9. Pilsētas, novada vai pagasta vēlēšanu Pastāvīgi
komisijas akts par nodoto vēlēšanu zīmju
iznīcināšanu

Centrālās vēlēšanu komisijas priekšsēdētājs Arnis Cimdars

Centrālās vēlēšanu komisijas sekretāre Kristīne Kurzemniece

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par instrukcijas "Par pilsētas domes, novada domes un pagasta padomes vēlēšanu dokumentu sakārtošanu .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Centrālā vēlēšanu komisija Veids: lēmums Numurs: 17Pieņemts: 12.12.2000.Stājas spēkā: 20.12.2000.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 460/464, 20.12.2000.
Saistītie dokumenti
  • Tiesību akti, kuriem maina statusu
  • Citi saistītie dokumenti
13773
20.12.2000
136
0
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"